Logo

Marketing MIX

Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej

W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.

Konkurs był kolejną odsłoną działań marki rozpoczętych wiosną 2018 roku, kiedy to we Włocławku stanęły pierwsze Włocławki, czyli autorskie ławki ze zintegrowanym grillem, prezent od marki dla włocławian, a idea Włocławek, czyli przyjaznych spotkaniom mieszkańców mebli miejskich i atrakcyjnego miejsca spotkań, zaczęła zyskiwać popularność. Po sukcesie Włocławek, które przez całe ubiegłe lato cieszyły się ogromną popularnością, jesienią marka ogłosiła kolejną odsłonę swoich działań – konkurs na designerski mebel miejski skierowany do młodych projektantów pod hasłem „Włocławki Pomysłów”. Patronat nad projektem objął światowej sławy designer Oskar Zięta, a młodzi ludzie z całej Polski nadesłali prawie 200 projektów! Ostateczna decyzja należała do internautów, którzy zadecydowali, która ławka miała zostać wyprodukowana i na stałe ozdobić przestrzeń miejską Włocławka. Warto wspomnieć, że wyprodukowana ławka zadebiutowała w maju na Łódź Design Festival 2019, gdzie cieszyła się dużym zainteresowaniem. Dzięki wsparciu władz miasta Włocławek, także patronujących konkursowi, 5 lipca 2019 Włocławka’19 stanęła w pięknym miejscu nad Wisłą, idealnie wkomponowała się w przestrzeń miejską Włocławka, gdzie na stałe będzie służyć mieszkańcom.

Za koncept oraz realizację konkursu, jak również za kampanię „Włocławki. Usiądziesz z wrażenia”  odpowiada agencja Plej.

Więcej informacji TUTAJ.

MW