Związek Firm Public Relations po raz siedemnasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze, w którym wyłaniane są najlepsze kampanie public relations w Polsce. Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych, a także zwiększanie profesjonalizmu branży.
16 lipca uruchomiona została platforma konkursowa, za pomocą której należy zgłaszać projekty do tegorocznej edycji konkursu. Zgłoszenia przyjmowane będą w trzech terminach: I termin – do 12 sierpnia, godz. 16:00, II termin – do 2 września, godz. 16:00 oraz III termin – do 5 września godz. 16:00.
Zgłoszenia do konkursu można dokonać w łącznie 34 kategoriach – 18 głównych, 3 specjalnych oraz 13 sektorowych. Każdy projekt musi zostać zgłoszony do przynajmniej jednej kategorii głównej oraz może zostać dodatkowo zgłoszony do maksymalnie 2 innych kategorii głównych, 3 kategorii specjalnych, a także 1 kategorii sektorowej.
Tak jak w poprzedniej edycji, projekty będą rywalizować o Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze. Podczas gali wręczony zostanie także Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”. W celu wyłonienia zwycięzcy tej nagrody, organizator przeprowadzi wewnętrzny ranking podmiotów biorących udział w konkursie, zgodnie z przyjętą w regulaminie punktacją. Swój udział w przyznawaniu nagród będzie miała również publiczność. Za pośrednictwem dedykowanej platformy, przeprowadzony zostanie plebiscyt na Nagrodę Publiczności. W plebiscycie będą konkurować projekty, które otrzymały nominację do II etapu, a także zgłosiły swój udział już na etapie zgłaszania projektu do konkursu głównego.
Wszystkich zwycięzców poznamy podczas uroczystej Gali rozdania nagród 6 grudnia 2019 r. w hotelu Hilton.
Informacje o konkursie, regulamin oraz wzór formularza zgłoszeniowego dostępne są na stronie: zlotespinacze.pl
Partner merytoryczny konkursu: Deloitte. Partnerzy: rp.pl, wirtualnemedia.pl, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów, Pro4Media, Piloci Studio, VIDEOactions – agencja filmowa, Conrego, Sotrender, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu, Transmisje Online, Michał Gmitruk Production, Newseria.
MW