Przewodniczącą Jury XVII edycji konkursu jest Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Klara Banaszewska z Grayling Poland, Magdalena Budziszewska z Costa Coffee Polska, Zbigniew Gajewski z THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz oraz Monika Kaczmarek-Śliwińska dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
– Złote Spinacze to prawdziwe święto branży public relations. Z ogromną przyjemnością poprowadzę obrady jury. Chciałabym, aby przez wybór najlepszych projektów, tegoroczna edycja konkursu pokazała jak dużą wartość eksperci od PR wnoszą do rozwoju swoich organizacji. – podkreśla Przewodnicząca Jury, Magdalena Brzezińska Senior Corporate Affairs Manager w Grupie Żywiec.
W skład tegorocznego Jury konkursu wchodzi 79 osób – są to przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy i eksperci branży PR oraz mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego. Jurorzy zostali przydzieleni do czterech grup, w ramach których oceniać będą projekty zgłoszone w określonych kategoriach. W przypadku znacznych dysproporcji w liczbie zgłoszeń do poszczególnych kategorii, przydzielone kategorie do grup jurorskich mogą ulec zmianie.
Projekty będą oceniane przez Jury zgodnie z pięcioma kryteriami: wyzwanie, diagnoza, strategia, kreacja i efektywność. Nominowanych poznamy 9 października br., a zwycięzców podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 6 grudnia br. w Hotelu Hilton.
Przewodniczącą pierwszej grupy jurorskiej została Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna w Grayling Poland. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura. W skład grupy weszli:
– Bogdan Biniszewski / Prezes Zarządu / Fundacja Lwów i Kresy Południowo-Wschodnie
– Jerzy Ciszewski / Wydawca, Redaktor Naczelny / publicrelations.pl
– Luiza Jurgiel-Żyła / Prezeska, Polskie Stowarzyszenie Public Relations / PR Manager, Cresa Polska
– Anna Krajewska / Członek Zarządu / NBS Communications
– Iwona Kubicz / Prezes Zarządu / Procontent Communication
– Krzysztof Litwinek / Managing Director / Publicis Consultants
– Łukasz Malczewski / Partner Zarządzający / d*fusion communication
– Arkadiusz Mierzwa / Corporate Communications Senior Manager/ Jeronimo Martins Polska
– Eliza Misiecka / Dyrektor / Genesis PR
– Robert Moreń / Dyrektor ds. Komunikacji / Benefit System
– Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations, Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska
– Jarosław Nyk / Prezes / Vision Group
– Anna Papka / Doradca ds. relacji zewnętrznych na Polskę, Rzecznik Prasowy / Shell Polska
– Tomasz Podolak / Założyciel Grupy Linkleaders
– Marta Pokutycka-Mądrala / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik Prasowy / Nationale-Nederlanden
– Magdalena Selwant-Różycka / Corporate Communication Senior Manager / Deloitte
– Justyna Szafraniec / Head of Communication / Grupa Generali Polska
– DariuszTworzydło / Pełnomocnik Dziekana, Uniwersytet Warszawski / Prezes Zarządu, EXACTO
– Łukasz Wilczyński / Prezes Zarządu / Planet Partners
– Radosław Żuk / Prezes Zarządu / Fundacja Banku Ochrony Środowiska
Przewodniczącym drugiej grupy jurorskiej został Zbigniew Gajewski, Partner w Ośrodku dialogu i analiz THINKTANK. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Social media, PR miejsca, miasta lub regionu, Efektywność, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny, Turystyka i rekreacja. W skład grupy weszli:
– Maria Buszman / Prezes Zarządu, Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie / Wykładowca akademicki, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
– Magdalena Dziak-Woyda / Associate Director / FleishmanHillard
– Anna Hahn-Leśniewska /Wiceprezes Zarządu / Partner of Promotion
– Aneta Jóźwicka / Corporate Relations Director Europe Partner Markets and Poland Public Policy / Diageo
– Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Made in PR
– Agnieszka Kępińska-Sadowska / Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych Europa Centralna / Mondelez International
– Anna Knowska / Dyrektor Zarządzający / Komunikacja Plus
– Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska
– Małgorzata Mejer / Manager do spraw Komunikacji Korporacyjnej P&G w Europie Centralnej / Procter & Gamble
– Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse
– Michał Olbrychowski / Head of Cohn&Wolfe
– Dawid Piekarz / Niezależny doradca
– Małgorzata Przybylska / Dyrektor Marketingu / TRACK TEC
– Sebastian Stępak / General Manager / MSL
– Piotr Talarek / Partner Zarządzający / TBT i Wspólnicy
– Hanna Waśko / CEO, właściciel / Big Picture
– Mariusz Wawer / Head of Governmental Relations 3M Poland & East Europe Region / 3M Poland
– Alicja Wysocka-Świtała / Partner Zarządzający / Clue PR
Przewodniczącą trzeciej grupy jurorskiej została Magdalena Budziszewska, Senior Marketing & PR Manager w Costa Coffee Polska. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa, Content marketing – branded content, Custom publishing, Kreatywność, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie oraz Uroda, higiena i wellness. W skład grupy weszli:
– Agnieszka Bacińska / CEO / Walk PR
– Katarzyna Broniarek / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / IKEA Retail
– Magdalena Brzezińska / Senior Corporate Affairs Manager / Grupa Żywiec
– Sebastian Bykowski / Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
– Anna Cywińska / Prezes Fundacji Nutricia / Nutricia Polska
– Jakub Dmitrowski / Partner Zarządzający, Smart Media / Właściciel, Agencja RingPR
– Ilona Gajewska / PR & Communication Executive Manager / Grupa Selena
– Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektor ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej / Medicover
– Monika Jasłowska / Brands Management Director / Polpharma Group
– Małgorzata Kołodrub / Dyrektor ds. Komunikacji Polska i Kraje Bałtyckie / Danone
– Elżbieta Kulawik / Integrated Communications Manager / LOTTE Wedel
– Barbara Labudda – Krysztofczyk / Współwłaściciel / Synertime
– Adam Łaszyn / Prezes / Alert Media Communications
– Agnieszka Madej / Consultant / McCANN Worldgroup
– Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI
– Grzegorz Szczepański / CEO / Hill + Knowlton Strategies Poland
– Cezary Szymanek / Redaktor Naczelny / rzeczpospolita.pl
– Sebastian Tołwiński / Institutional Affairs & Communications Manager, Poland & the Baltics / Ferrero
– Jan Zając / Adiunkt, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii / Prezes Zarządu, Sotrender
– Agata Zeman / Operations Director / 24/7 Communication
– Katarzyna Życińska-Jarosz / Prezes Zarządu / 38 Content Communication
Przewodniczącym czwartej grupy jurorskiej została Monika Kaczmarek – Śliwińska, dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainability i CSR Communications, Research&Insight, Kultura i media, Moda i styl życia, Sport. W skład grupy weszli:
– Agnieszka Bajur / Prezes Zarządu / Marketing & Communications Consultants
– Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong
– Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG / Krajowa Izba Gospodarcza
– Blanka Fijołek / CEE PR & Community Manager / Amazon Polska
– Alicja Górka-Pruszczak / Executive Director / Havas PR Warsaw
– Ewa Hope / Dr, Wykładowca, Pełnomocnik ds. Public Relations / Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
– Adam Jarosz / Managing Partner, General Manager / BE Communications
– Marek Kosycarz / Wykładowca / Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
– Julia Kozak / CEO / The Globecode
– Paweł Łukasiak / Prezes / Akademia Rozwoju Filantropii
– Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNGS ARTS
– Mirella Panek-Owsiańska / Współzałożycielka / Fundacja Kosmos dla Dziewczynek
– Magda Piekarczyk / Kierownik komunikacji marketingowej i PR Volkswagen Samochody Użytkowe / Volkswagen Group Polska
– Mariusz Pleban / Prezes Zarządu / OneMulti
– Łukasz Przybysz / Medioznawca, Politolog, Wykładowca / Uniwersytet Warszawski
– Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów
Konkurs Złote Spinacze ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Zgłoszenia będą przyjmowane do 12 sierpnia do godz. 16:00 w pierwszym terminie, do 2 września do godz. 16:00 w drugim terminie oraz do 5 września do godz. 16:00 w trzecim, ostatecznym terminie. Szczegóły TUTAJ.
Partner merytoryczny konkursu: Deloitte. Partnerzy: rp.pl, wirtualnemedia.pl, Newseria, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów, Pro4Media, Piloci Studio, VIDEOactions – agencja filmowa, Conrego, Sotrender, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu, Transmisje Online, Michał Gmitruk Production.
MW