Logo

Event MIX

Podsumowanie Poland and CEE Retail Summit 2019

Ponad 1200 osób zdecydowało się wziąć udział w tegorocznej edycji Retail Summit. Spotkanie, któremu ponownie przyświecało hasło „Tu bije serce polskiego handlu”, po raz kolejny udowodniło, że w tej branży trzeba być przygotowanym na dynamiczne i często nieprzewidywalne zmiany.

Kontynuowano również rozbudowaną formułę. Ponownie spotkano się z częścią gości podczas dnia 0, w którym odbył się warsztat z „Zarządzania efektywnością”. Miejsce miał także RETAIL ROAD TRIP, w czasie którego prezentowane i dyskutowane były najważniejsze trendy w handlu detalicznym pokazane na praktycznych przykładach, co było możliwe dzięki odwiedzinom najciekawiej zaaranżowanych sklepów – Carrefour w CH Promenada oraz IKEA w CH Blue City. Dzień 0 zakończył się kameralnym koktajlem networkingowym, który był doskonałą okazją by dzień wcześniej rozpocząć budowanie relacji z uczestnikami kongresu.

Dodatkowo w pierwszym dniu kongresu równolegle z sesją plenarną, odbył się warsztat dla managerów ds. zakupów sieci handlowych oraz sklepów online „Wyzwania i równowaga w życiu i biznesie”, a po lunchu można było dobrać do swoich zainteresowań prelekcje i dyskusje trwające w ramach sześciu sesji. W związku z dużym zainteresowaniem sesją Futurologii, podjęto w tym roku decyzję o wydłużeniu jej z jednego do dwóch dni. Dużym zainteresowaniem cieszyły się również sesje networkingowe w przerwach kawowych oraz prezentowany w przestrzeni ekspozycyjnej Future Store firmy Microsoft.

Goszczono również jednego z najwybitniejszych himalaistów na świecie Krzysztofa Wielickiego, którego wystąpienie rozpoczęło 2 dzień kongresu.

Uczestnicy mieli okazję wysłuchać prawie 130 prelegentów z czego połowa to osoby reprezentujące C – suit level, podczas ponad 60 wystąpień oraz 12 paneli dyskusyjnych. W tym roku również po raz pierwszy, podczas wieczornej Gali przyznano oprócz corocznej nagrody Retailer of the Year 2018, nagrodę Lidl Fair Pay oraz Sustainability Award. 

MW