Dystrybutor czołowych marek odzieży reklamowej poleca nowości produktowe w swojej ofercie.
Russell to elegancka odzież robocza w świeżym wydaniu. Stale powstają projekty zaskakujące nowoczesnym wzornictwem i ciekawymi detalami. Ostatnie dzieło, czyli linia kurtek i bezrękawników Cross i Nano wynosi koncepcję odzieży firmowej na zupełnie nowy poziom.
Produkty wykonane zostały z dbałością o szczegóły i według obecnych trendów modowych. Współczesny, dopasowany krój, modne przeszycia na barkach, estetyczne i jednocześnie funkcjonalne zamki i zatrzaski przy mankietach to tylko część elementów, które pod względem wizualnym plasują nową kolekcję na równi z produktami dostępnymi w sprzedaży detalicznej. Właściwościami ochronnymi dorównuje natomiast specjalistycznej odzieży outdoor.
Producent zadbał także o bezpieczeństwo w kontekście ekologicznym. Termoizolacyjne produkty z wypełnieniem Dupont™ Sorona®, wykonanym ze zrównoważonego materiału pochodzenia roślinnego i wysokiej jakości powłoką DWR, pokrytą wolnym od PFC impregnatem Aquapel, zapewniają ochronę w przyjazny dla środowiska sposób.
Aktualne oczekiwania i trendy stworzyły nowy obraz produktów workwear. Ważne, by podczas produkcji ubioru do pracy z sukcesem połączone zostały takie elementy jak estetyka, funkcjonalność oraz odpowiedni dobór wysokiej jakości tkanin i dodatków, bo tylko taka kombinacja gwarantuje użytkownikom komfort i bezpieczeństwo.
Z pełną ofertą Ies Polska będzie można się zapoznać na stoisku C7 na targach FestiwalMarketingu.pl.
[galeria=”1″]
FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.
Bezpłatna rejestracja na targi: TUTAJ.
Jak wyglądała impreza wystawiennicza rok temu? Warto przypomnieć sobie relację w filmowej pigułce:
JK