Logo

AktualnościGadżety reklamowe

100 nowych produktów od 20 marek i 2 nowe marki w asortymencie L-Shop-Team!  

L-Shop-Team startuje właśnie z  produktami na sezon jesienno-zimowy. Najnowszą ofertę zaprezentuje na targach FestiwalMarketingu.pl.

Nowo utworzona w 2019 r. marka Fair Towel przekonuje produkowanymi w Europie ręcznikami wykonanymi w 100 % z bawełny fairtrade. Również Towel2 jest nowym brandem w asortymencie L-SHOP-TEAM, który zwraca uwagę produktami z jeansów z recyklingu.

Next Level Apparel otwiera kategorię bluz, a za nią podążają Build your Brand i Just Hoods. HRM rozpoczyna sezon jesień/zima po raz pierwszy nowymi kurtkami typu softshell i polarami w stonowanych kolorach. W odporne na zimową aurę kurtki i bezrękawniki zbroi się Regatta, Tee Jays, jak również Russell. Także James & Nicholson, Roly i Result uzupełniają tę kategorię swoimi nowościami. 

Miłe w dotyku, ciepłe czapki oraz czapki z daszkiem oferują natomiast Result Winter Essentials, Result Headwear, Brainwaves, jak również Flexfit. Beechfield i Myrtle Beach wzbogacą asortyment L-SHOP-TEAM także kolorowymi nakryciami głowy na chłodne miesiące.

Marka Larkwood proponuje nowe spodnie do spania dla dzieci, a Mumbles rozszerza ofertę pluszaków o szmaciane zwierzaki. Dzięki Printwear wśród nowości znajdą się dwie torby bawełniane wykonane z certyfikowanej bawełny fairtrade.

L-Shop-Team zachęca do zapoznania się z ofertą tekstyliów na sezon jesienno-zimowy na stoisku D1 na targach reklamy.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.

Bezpłatna rejestracja na targi: TUTAJ.

Jak wyglądała impreza wystawiennicza rok temu? Warto przypomnieć sobie relację w filmowej pigułce: 

JK