Rada ds. rynku Direct Mail, działająca w ramach Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, przyjęła nowe zadania i cele na rok 2020.
Celem Rady ds. rynku DM jest edukacja i promocja Direct Mail jako komplementarnego kanału zintegrowanej komunikacji marketingowej.
W ramach Rady ds. rynku DM została powołana grupa robocza do spraw merytorycznych i operacyjnych. W nowo powołany skład osobowy grupy weszli: Renata Goss Nowak – Poczta Polska; Anna Kokiza – Skarbnica Narodowa; Adam Puciata – CTRL System; Bartosz Mateja – Prografix; Bartosz Brzozowski -EDC Expert Direct Communication, Isabella Krueger Pawlowski- Metro Advertising.
– Naszym celem jest edukacja i promocja DM jako kanału zintegrowanej komunikacji marketingowej, systemowego podejścia branży w zakresie standardów i dobrych praktyk, a także promowanie podmiotów, które te zasady stosują. Nie zapominamy o działaniach CSR i zamierzamy pokazać, jak są one realizowane przez członków Stowarzyszenia – mówi Paweł Wielkopolan, Dyrektor ds. Rozwoju i Kluczowych Relacji w SMB.
W ramach działań rady ds. rynku DM zaplanowane zostały wydarzenia, warsztaty, konferencje i szkolenia, które będą odbywały się w 2020 roku. W planach Rady znalazł się również pomysł na konkurs efektywnych kampanii DM oraz sposobów wkomponowania tego kanału w media mix.
Rada ds. rynku DM, planuje krótki panel informacyjny w ramach tegorocznego FMZ, który odbędzie się w tym roku pod hasłem: „Marketerze – czy nadal jesteś w grze?” w dniach 5 i 6 listopada w Warszawie. Na konferencji zostaną poruszone m.in. tematy: marketing sensoryczny, hejt w sieci, voice commerce, fake newsy i zagrożenia dezinformacyjne, a także ekologia w marketingu.
Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie FMZ: ZOBACZ TUTAJ.
JK