Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE wprowadza wirtualną asystentkę

Agencja UNIQUE ONE wprowadziła innowacyjną usługę BOT’a (wirtualnej asystentki) do obsługi Zwycięzców prowadzonych przez nią akcji promocyjnych.

Wirtualna asystentka Unique One (BOT) to innowacyjne rozwiązanie wykorzystujące sztuczną inteligencję, które pozwala na kontakt z niemal 100 Zwycięzców jednocześnie, co diametralnie zwiększa szybkość obsługi samej akcji. Jej zadanie polega na kontakcie ze Zwycięzcą i przeprowadzenie go głosowo przez etapy weryfikacji, tj. zebraniu podczas rozmowy danych niezbędnych do wydania nagrody, a także przeprowadzenia krótkiej ankiety odnośnie samej akcji. Wszystkie dane digitalizowane są na serwerach oraz automatycznie przekazywane do działu wysyłki nagród.

– Mieliśmy pewne obawy jak zareagują uczestnicy naszych promocji, kiedy skontaktuje się z nimi sztuczna inteligencja zamiast naszego działu help-desk. Wyniki są jednak zaskakująco pozytywne. Jest to rozwiązanie z którego jesteśmy dumni i będziemy je wdrażać w kolejnych naszych akcjach – mówi Grzegorz Bonder, General Manager Agencji Unique One.

Wirtualna asystentka została wykorzystana przy obsłudze konkursów: „Weź ze sobą NESCAFÉ na wakacje” w sieci Biedronka oraz „Śniadaniowe wspomnienia” dla płatków śniadaniowych NESTLÉ i została bardzo dobrze przyjęta przez Zwycięzców. Agencja planuje rozwój tej usługi i wykorzystanie jej finalnie przy obsłudze wszystkich prowadzonych przez siebie akcji.

www.uniqueone.pl

JK