Corthogreen B.V. to holenderski producent artykułów związanych z nasionami i zrównoważonych produktów promocyjnych. Korzenie rodzinnej firmy sięgają roku 1888, od tego czasu zaczęła zaopatrywać w nasiona obywateli Holandii. Od 1995 roku Corthogreen dostarcza produkty związane z nasionami w całej Europie, z głównymi rynkami zbytu: w Niemczech, Francji, Belgii i Wielkiej Brytanii. Aktualnie firma ma w swojej zróżnicowanej ofercie produkty dla klientów na rynkach detalicznych (supermarkety DIY, sieci spożywcze, centra ogrodnicze), jak i dla dystrybutorów produktów promocyjnych i reklamowych (agencje reklamowe). Producent od niedawna posiada swoje biuro handlowe również w Polsce.
Papier nasienny
Jednym z najbardziej znanych produktów Corthogreen jest niesamowity papier nasienny. Składa się z dwóch warstw biodegradowalnego papieru z nasionami pomiędzy nimi. Ulotki czy koperty (nowość!) reklamowe wykonane z papieru nasiennego po przeczytaniu umieszcza się w ziemi, podlewa i czeka, aż będzie można cieszyć się pięknymi kwiatami, które z niego wyrosną. Papier jest całkowicie biodegradowalny, więc ulotka z niego wykonana, nie pozostawi żadnych odpadów. Firma oferuje szeroką gamę produktów z papieru nasiennego w różnych rozmiarach, kolorach, z różnymi nasionami (kwiaty, zioła, warzywa) i niestandardowymi nadrukami czy kształtami. Można samemu przekonać się o niesamowitych możliwościach dzięki papierowi nasiennemu Corthogreen, wystarczy zamówić bezpłatne próbki i wypróbować je samodzielnie.
Inne produkty
Oprócz wyrobów z papieru nasiennego Corthogreen proponuje szeroki asortyment produktów związanych z nasionami.
Na przykład:
– Kolorowe torebki (saszetki) z indywidualnym nadrukiem w różnych kształtach i rozmiarach.
– Patyczki z nasionami (biodegradowalne) w opakowaniu typu wizytówka, zakładka do książki czy każdym innym dowolnym kształcie np. samolotu, walizki, komputera czy traktora.
– Różnego rodzaju promocyjno-reklamowe zestawy do uprawy w mini-doniczkach (ceramicznych lub biodegradowalnych), wiaderkach, pudełkach czy torebkach i wiele, wiele więcej…
– Jesteśmy w stanie zaoferować produkt na każdą okazję lub święto i szeroką gamę nasion kwiatów, ziół czy warzyw, które można zamówić w naszych produktach. Można również wybrać rodzaj nasion najbardziej odpowiadających potrzebom klienta – zachęca Artur Łazar, przedstawiciel Corthogreen na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Zrównoważony i ekologiczny
Wzrastająca świadomość ekologiczna spowodowała, że zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszy również na rynku produktów promocyjnych. Dla Corthogreen jest bardzo ważny. W firmie wszystkie produkty są już „zielone” . Ale firma chce także ograniczać wpływ na środowisko poprzez zmniejszanie ilości materiałów opakowaniowych lub wykorzystanie całkowicie biodegradowalnych opakowań swoich produktów. Na przykład już teraz ma w ofercie produkty z „zerową ilością odpadów”, których wszystkie składniki ulegają biodegradacji w całości. Produkty te nie pozostawią żadnych odpadów. Poza nieszkodliwymi dla środowiska produktami, oferuje również wyroby z certyfikowanymi nasionami ekologicznymi (tzw. Bio).
Personalizacja i szybka dostawa
Rynek produktów promocyjnych to szybko zmieniający się rynek. Błyskawiczna dostawa jest konieczna, aby zadowolić klienta. Dla Corthogreen nie jest problemem dostarczanie wielu niestandardowych (wykonanych wg indywidualnego projektu) realizacji w 10 lub 15 dni roboczych.
Firma zaprasza na swoje stoisko A16 podczas targów FestiwalMarketingu.pl 18 – 19 września w EXPO XXI Warszawa.
– Odwiedź nas i zobacz wspaniałe pomysły dotyczące produktów nasiennych i zrównoważonej promocji. Rozwijaj się dzięki ekologicznym i zrównoważonym rozwiązaniom reklamowym.. Rośnijmy razem! – mówi Artur Łazar.
www.corthogreen.com
Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine, pobierz bezpłatnie TUTAJ.