Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE przygotowała loterię dla marki NESCAFÉ

 

Pod hasłem „CAFELOTERIA. Zasmakuj w nagrodach z NESCAFÉ” rozpoczęła się loteria promocyjna instant-win przygotowana przez agencję UNIQUE ONE dla marki NESCAFÉ(Nestlé Polska S.A.) w wyniku wygranego przetargu.

Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 1.10.2019 i potrwa do 30.11.2019 roku.  Loterią objęte są produkty wydawane w kubku, który zawiera informację o loterii oraz posiada nadrukowany unikalny kod alfanumeryczny na zewnętrznej ściance bocznej. Produkty te można kupić w maszynach (automatach) vendingowych NESCAFÉ (automatyopatrzone są naklejką z informacją o obsłudze przez Autoryzowanego Operatora Vendingowego Nestlé Professional).

Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić dowolny produkt promocyjny w maszynie vendingowej marki  NESCAFÉ i zachować oryginalne opakowanie (kubek z kodem), a następnie dokonać prawidłowego zgłoszenia na www.cafeloteria.pl.

Ponieważ loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał bon o wartości 30 zł w portalu pyszne.pl (1000 bonów). Do rozlosowania są również nagrody tygodniowe: Ekspres NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima, Smartphone Samsung GalaxyS9. Dodatkowo na koniec każdego miesiąca zostanie wylosowana nagroda główna: w październiku będzie to Vespa Sprint, a w listopadzie samochód Fiat 500.

Regulamin loterii jest dostępny na stronie www.cafeloteria.pl oraz www.uniqueone.pl. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie mechanizmu, przygotowanie kreacji oraz obsługę loterii. Loteria będzie komunikowana na opakowaniach produktów, materiałach POS na maszynach, w social media oraz poprzez kampanię online. 

JK