Logo

Marketing MIX

Nowy Dyrektor Marketingu Play

Mikkel Noesgaard został z dniem 1 listopada 2019 roku powołany na Członka Zarządu i dyrektora ds. marketingu w P4 sp. z o.o. („Play”). Powołanie to jest związane z rezygnacją Michała Sobolewskiego z pełnienia funkcji Członka Zarządu Play odpowiedzialnego za marketing z dniem 7 października 2019 r.

Mikkel Noesgaard posiada ponad 15-letnie międzynarodowe doświadczenie w sektorach technologii i telekomunikacji zdobyte na stanowiskach związanych z zarządzaniem sprzedażą, marketingiem i rozwojem biznesu. Przed dołączeniem do Play pracował 7 lat w strukturach jednej z najbardziej renomowanych zdigitalizowanych firm telekomunikacyjnych – Telenor Group, ostatnio na stanowisku Dyrektora ds. Marketingu w Telenor Serbia i Czarnogóra. Mikkel uzyskał tytuł magistra ekonomii biznesu i informatyki na Copenhagen Business School w Danii.

Źródło: Play Communications

KL