Firma Oceanic dołączyła do grona klientów Biura Podróży Reklamy. Agencja została wybrana do przeprowadzenia kampanii reklamowej dla nowej linii premium marki AA MEN. Kampania obejmie digital/display oraz działania w obszarze Social Media.
Do głównych zadań agencji Biuro Podróży Reklamy w ramach rozpoczynającej się właśnie współpracy należy opracowanie koncepcji i realizacja kampanii digital oraz social mediowej.
Kampania o charakterze launchowym wspierać będzie debiut nowej linii premium AA MEN. Główne kanały komunikacji, które zostaną wykorzystane to: Facebook, YouTube i Google Display Network.
Komunikacja skierowana będzie do nowoczesnych, świadomych i dbających o siebie mężczyzn w wieku 30+. Promowane w kampanii produkty z nowej linii AA MEN: Serum wygładzające skórę, Krem wyrównujący koloryt i Matujący spray do twarzy, dostępne będą w sklepach Rossmann.
Oceanic to międzynarodowy lider produktów pielęgnacyjnych, działający od 1982. W erze prostych, uniwersalnych kosmetyków, założona na Pomorzu firma jako pierwsza w Polsce wyprodukowała innowacyjną linię produktów antyalergicznych. Obecna w ponad 40 krajach, zdobywca kilkudziesięciu prestiżowych nagród – zwłaszcza w dziedzinie innowacji i bezpieczeństwa, cieszy się międzynarodowym uznaniem. W portfolio Oceanic znajdują się powszechnie rozpoznawane brandy kosmetyczne, takie jak: AA, AA Wings of Color, Oillan, Long4Lashes. Nowatorskie kosmetyki i dermokosmetyki są produkowane w Polsce, w nowoczesnej fabryce w Trąbkach Małych pod Gdańskiem.
Agencja Biuro Podróży Reklamy to eksperci w kampaniach 360° specjalizujący się w wyrafinowanych kampaniach łączących digital z marketingiem partyzanckim, niestandardowym OOH, ambientem i innowacyjnymi technologiami. Twórcy nowatorskich stron i aplikacji mobilnych. Agencja posiada dwa tytuły agencji roku: Agency of the Year 2014 in Poland – Epica Awards, Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku – Impactor (2015) oraz w sumie 27 nagród i wyróżnień branżowych: Epica Awards, Kreatura, Impactor, Mixx Awards, Webstar Creative, Golden Arrow, Innovation Award, Pióro Roku, Złoty Spinacz, Kampania Społeczna Roku.
MW