Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka ogłosiła przetarg na przygotowanie i realizację kampanii #DziękujemyŻePijecieMleko. Organizacja szuka firm, które zajmą się produkcją gadżetów reklamowych oraz agencji, która będzie odpowiedzialna za zakup powierzchni reklamowej na nośnikach Out Of Home.
Kampania ma cel edukacyjny i informacyjny, ma budować pozytywny wizerunek przemysłu mleczarskiego oraz przedstawiać polskich hodowców i producentów produktu, dbających o zwierzęta oraz jakość i bezpieczeństwo produkcji mleka.
Kampania ma obejmować telewizję, prasę, internet, outdoor (wrzesień-listopad 2020 r.), serwis internetowy, emisję spotu wideo, współpracę ze znaną postacią (dziennikarz lub prezenter telewizyjny).
Współpracę zaplanowano do 31 grudnia 2020 roku. Oferty należy składać do 13 lipca 2020 roku do godziny 10:00.
Więcej szczegółów można znaleźć TUTAJ.
KL