Logo

Marketing MIX

Nowe ekrany od Jet Line w Krakowie

Powiększamy zasięg naszej sieci cyfrowych ekranów MORE. Zamontowaliśmy pakiet 30 nośników w Krakowie i od 1 lipca będziemy realizować na nich kampanie. Inwestycje  w kolejnych miastach planujemy zakończyć jeszcze w wakacje. 

Zgodnie z zapowiedziami powiększyliśmy sieć ekranów cyfrowych. Na sieć MORE składa się obecnie  180 ekranów: 150 w Warszawie i 30 w Krakowie. Następnym miastem, w którym wkrótce pojawią się ekrany MORE, jest Wrocław.

– Wygoda i elastyczność kampanii DOOH jest ważna i potrzebna zwłaszcza w tak dynamicznych czasach, wszyscy się o tym ostatnio przekonujemy. Gdy zaczęliśmy oferować sieć MORE w Warszawie, klienci pytali o inne miasta i oto pierwsze lokalizacje poza stolicą są na swoich miejscach. W Krakowie zamontowaliśmy 30 ekranów, jak wszędzie wybraliśmy lokalizacje o dużym natężeniu ruchu, w pobliżu przejść, w atrakcyjnych punktach miasta, przede wszystkim bardzo dobrze widoczne dla pieszych i rowerzystów – mówi Andrzej Słomka, Dyrektor Zarządzający Jet Line.

MORE to sieć nośników DOOH w witrynach sklepów, restauracji i punktów usługowych. Są na nich emitowane 10-sekundowe spoty, z założenia nie są to spoty wyłącznie komercyjne. MORE został zaprojektowany również jako kanał informacyjny i kulturalno-lajfstajowy, nazywamy go „Instagramem ulic” i od początku regularnie współpracujemy ze świetnymi partnerami, uznanymi artystami, zaangażowanymi blogerami i aktywistami, tworzącymi wartościowe treści. 

KL