Logo

Marketing MIX

Pepsi Taste The Beat – niekonwencjonalny projekt muzyczny

„Tam gdzie Wy” to pierwszy z czterech singli i niecodziennych kolaboracji artystycznych w ramach projektu Pepsi Taste The Beat. W utworze pojawili się Kali, Klaudia Szafrańska i PlanBe. Osadzona w urbanowym klimacie platforma muzyczna Pepsi Taste The Beat to projekt stworzony przez Warner Music Poland oraz EWENEMENT Brand Experience Workshop dla marki Pepsi.

W ramach platformy co miesiąc pojawiać się będą kolejne single z nietypowymi połączeniami muzycznymi, które zaskakująco i ponadgatunkowo wpiszą się w tytułowe hasło. Cztery utwory złożą się na spójny, zaskakujący klimat muzyczny. Za ich produkcję odpowiadać będzie producent muzyczny Sir Mich. Za produkcję wszystkich teledysków odpowiadać będzie Papaya Films.

Gwiazdy pierwszego singla – Kali, Klaudia Szafrańska, PlanBe i Sir Mich – po raz pierwszy na żywo spotkali się w studio. Efektem zderzenia tych różnych muzycznych światów jest utwór „Tam Gdzie Wy”, który jest równocześnie pierwszym singlem powstałym w ramach projektu.

– O wyjątkowości projektu świadczy autentycznie wpisujący się w świat i DNA marki Pepsi teledysk, który wyłamuje się stereotypom. Za sprawą energii, pozytywnych emocji i pasji wszystkich zaangażowanych artystów idealnie oddaje ducha Pepsi – tłumaczy Maria Skurewicz z Pepsi.

Projekt platformy to nie tylko teledyski i kolejne single. Ten świat definiuje rozbudowana platforma kontentowa, stanowiąca niezwykle ciekawe zjawisko nie tylko w kulturze, ale również w świecie marketingu. Koncepcję platformy stworzyły wspólnie Warner Music Poland oraz EWENEMENT Brand Experience Workshop, które wspólnie z BBDO tworzy kreacje platformy. Za część komunikacyjną odpowiadają OMD Media Direction oraz BBDO. Za realizację teledysków Papaya Films.

Pepsi Taste The Beat to nowatorskie zjawisko na polskiej scenie muzycznej. Niedosłowne połączenia muzyczne, niekonwencjonalne podejście do lifestyle’u, to ekspresja wyrażana w każdym etapie kreacji. Urban. Taste. Beat.