Logo

Marketing MIX

Kamikaze wzmacnia zespół trzema transferami

Do zespołu agencji Kamikaze dołączyły Paulina Pytel – na stanowisko Account Executive, Dominika Kościółek – również jako Account Executive, oraz Anna Kawecka – na stanowisko Junior Graphic Designer.

Dominika Kościółek bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze pracowała w Hexagon Geospatial, na stanowisku Junior Product Manager, wcześniej przez 3 lata pracowała w wydawnictwie Bio-Tech Media, jako dziennikarka zajmująca się tematyką biotechnologii (od listopada 2019 r. pełniła w wydawnictwie także rolę Social Media Manager/Moderator). Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Biotechnologia, specjalizacja: Biotechnologia mikrobiologiczna).

Paulina Pytel przed przyjściem do Kamikaze pracowała od 2018 r. w agencji Lightscape, najpierw na stanowisku Junior Account Executive, a następnie Account Executive, obsługując klientów z branży finansowej (np. Intrum) i IT (np. Linux Polska). Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, specjalizacja: PR & Branding).

Anna Kawecka karierę zawodową rozpoczynała w 2015 r., pracując w wydawnictwie Ameet Publishing, jako Graphic Designer/Illustrator (pracowała np. przy produkcji publikacji na licencji Lego). Następnie zdobywała doświadczenie w agencjach reklamowych Hycom.digital i Aplan Media. W tym czasie współpracowała z takimi klientami, jak m.in. Orange, Polska Organizacja Turystyczna czy Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi (kierunek grafika projektowa).

Kamikaze to działająca od 14 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange Polska, marki L’Oréal, Super-Pharm, marki Coty, Eurobank, Kaufland, McCormick, Wawel, Yves Rocher.