W marketingu liczy się pomysł i kreacja. Kto chce mieć kreatywne, wyróżniające się kampanie, które przekonają konsumentów do zakupu? Każdy! Jest jednak jedno, ale – nawet najbardziej pomysłowa kampania nie przyniesie efektu, jeśli kanał komunikacyjny nie będzie dostosowany do grupy odbiorców.
Jednym z najbardziej skutecznych rozwiązań w grupie wiekowej 25-55 jest wciąż SMS. Czy wiesz, że open rate takich SMS’owych kampanii to średnio 97%? Odbiorcy prędko reagują na SMS, bo w mniej niż 90 sekund. Jest to zatem świetne narzędzie do zmobilizowania klienta, by szybko wykonał jakąś czynność. To nie koniec pozytywnych aspektów tego narzędzia. Przekonaj się sam…
Gdzie jest Twój odbiorca?
Organizujesz specjalne promocje w wybranych lokalizacjach swoich sklepów? Chcesz przypomnieć swoim klientom w wybranych miastach, że Twoje sklepy po kwarantannie znowu na nich czekają? Możesz zatrudnić hostessy z ulotkami w tych miastach lub chodzić od domu do domu, wrzucając reklamowe ulotki do skrzynek pocztowych, ale po co? Wystarczy skorzystać z usługi Geolokalizacji. Po określeniu np. kodów pocztowych możesz dotrzeć do odbiorców w mniej niż 10 sekund, bo właśnie tyle czasu potrzebuje SMS na dotarcie do odbiorcy. Twoi klienci dostaną wiadomość, w której możesz dodatkowo zawrzeć specjalny kod promocyjny. SMS to wciąż niedoceniane narzędzie komunikacji marketingowej. A szkoda, bo kampanie z jego udziałem zaskakują efektywnością.
Czy można skrócić link?
Burza mózgu na spotkaniu, omawiacie treść wiadomości, którą chcecie wysłać do klientów. Ktoś wpada na pomysł, umieszczania linku w treści SMS, który przekieruje bezpośrednio do landing page kampanii. Idea genialna, ale okazuje się, że z jednego SMS zrobiły się…3? Po co płacić potrójnie, skoro można skorzystać z rozwiązania Tide Link. Dzięki tej funkcjonalności każdy odbiorca dostanie swój własny, spersonalizowany link skrócony. Co więcej, możesz sprawdzić klikalność tych linków i zrobić ponowną wysyłkę wiadomości tylko do tych osób, które nie otworzyły linka lub wręcz przeciwnie wysłać do tych, którzy otworzyli przypomnienie lub dedykowany rabat limitowany w czasie.
Ujawnij się i pokaż nazwę marki zamiast numeru!
Na końcu wisienka na torcie. Coś, dzięki czemu klienci od razu po zerknięciu na telefon będą wiedzieli, że SMS pochodzi od Twojej marki. Nikt nie będzie miał wątpliwości, kto jest nadawcą – mowa o nadpisie! Prosty zabieg, dzięki któremu zamiast numeru telefonu zaprezentujesz się nazwą swojej marki, wydarzenia specjalnego czy dedykowanej kampanii.
Tide Software dokłada wszelkich starań, żeby zwiększyć efektywność komunikacji swoich klientów. Niezależnie czy są to kampania realizowane przy użyciu Sales Manago czy też bezpośrednio przez Tide Software.
Zaprezentowane funkcjonalności, to tylko mała część możliwości firmy. Aby dowiedzieć się więcej, zapraszamy do kontaktu z NAMI.