W lipcu wystartowała spektakularna kampania muralowa Palmolive – przepełnione ciepłą zielenią malowidła autorstwa i wykonania Braughman Group Media zaprezentowane zostały w centrach 4 miast: Warszawie, Poznaniu, Łodzi i Gdańsku. Marka kosmetyczna zachęca, aby każdego dnia, pomimo natłoku obowiązków i wszechobecnej technologii, zadbać o kontakt z naturą oraz odzyskać równowagę i spokój.
Kampania, której motywem przewodnim jest integracja z naturą została zrealizowana na szczegółowo wyselekcjonowanych ścianach budynków otoczonych naturalną zielenią, będących na stałe w portfolio Braughman Group Media. Wyjątkowe projekty murali przedstawiają matkę z córką integrujące się z przyrodą.
– Murale oddają główną emocję marki Palmolive – „peacefulness”. Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że Braughman Group Media mógł zrealizować projekt, w którym wielkoformatowe nośniki reklamowe w formie murali harmonijnie zgrywają się z przestrzenią wokół nich – mówi Konrad Kostrzewa, Development Director w Braughman Group Media.
[galeria=”1″]
Prace były równolegle prowadzone przez grupę 20 młodych polskich artystów. Wyjątkowe dzieła są wykonane w 100% ręcznie, na łącznie ponad 500m2 elewacji budynków.
Za realizację całej kampanii muralowej w pełni odpowiada Braughman Group Media – lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i DOOH, dysponujący niemal 50 spektakularnymi powierzchniami dostosowanymi pod malowidła.
KL