Rok 2020 nie należał do najłatwiejszych, mimo tego agencja zrealizowała plany rozwoju zgodnie z założeniami. Otworzyła biuro we Wrocławiu, utrzymała strategicznych klientów, pozyskała nowych w wyniku wygranych przetargów i powiększyła zespół specjalistów. Good One PR ma za sobą również debiut w konkursie Złote Spinacze i badaniu satysfakcji klientów agencji PR zrealizowanym przez Kantar Polska.
2020 rok agencja Good One PR rozpoczęła od otwarcia pierwszego oddziału firmy we Wrocławiu, w pop-upie biurowym „Pod Ciśnieniem”. Filią kieruje Martyna Dziopak – PR Account Manager, związana z Good One PR od listopada 2015 roku. Jest ona odpowiedzialna m.in. za zbudowanie i rozwój zespołu w lokalnym oddziale agencji.
Mimo pandemii Good One PR utrzymała strategicznych klientów, do których należą m.in. POLOmarket, Podlaski Fundusz Kapitałowy, Würth Polska czy Piotr Sierpiński Hair oraz powiększyła swój zespół specjalistów. W wyniku wygranych przetargów pozyskała także nowych klientów, wśród których znaleźli się: Centrum Medyczne CMP, Manufaktura Czekolady Chocolate Story, Fundacja Rozwoju i Edukacji Pirotechnicznej, Novakid, Speedmail oraz Kontigo. W 2020 roku agencja zrealizowała współprace projektowe z takimi markami jak m.in. Finlandia Vodka czy Hegelmann. Good One PR prowadzi również działania pro bono dla Fundacji Kultury bez Barier. – W ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu prowadzimy działania komunikacyjne dla wybranych podmiotów pro bono. Wspieramy organizacje pozarządowe, ale również startupy czy początkujących przedsiębiorców. Od lat realizujemy takie kampanie PR i pandemia nie pokrzyżowała nam planów – w sierpniu br. rozpoczęliśmy działania dla kolejnej fundacji – mówi Ewelina Puławska, Account Director w Good One PR.
W strukturach agencji awansowali Ewelina Puławska na stanowisko Account Director’a, Michał Zębik na PR Account Managera, Ilona Rutkowska na Senior Account Executive’a a Katarzyna Zawadzka na Account Executive’a. Do zespołu dołączyły trzy nowe osoby: Karolina Kapusta i Jakub Macyszyn na stanowiska Junior Account Executive oraz Kamila Zawadzka na stanowisko PR Assistant.
Good One PR zadebiutowała także w najważniejszym konkursie branżowym – Złote Spinacze. Ubiegłoroczne kampanie PR przeprowadzone dla sieci Bobby Burger i marki Mazurska Manufaktura Alkoholi obecnie walczą o nagrody główne. Zespoły specjalistów z Good One PR odpowiadały także za launch perfum All Day i All Night by Sandra Kubicka dla Kontigo i zakończoną sukcesem kampanię crowdfundingową wegańskiej czekolady Las Vegan’s. W 2020 roku Good One PR została uznana za jedną z najlepiej ocenianych agencji PR według najnowszego badania firmy Kantar Polska. – Badanie satysfakcji klientów zawiera najważniejsze i najbardziej wyczekiwane przez nas informacje. Dlatego tak cieszą wyniki tegorocznego badania Kantar Polska – wzięło w nim udział 18 agencji public relations a w takim obszarze działania jak Good One PR, wyżej zostały ocenione tylko agencje Solski Communications i Havas PR Warsaw. To naprawdę świetny wynik, który nie byłby możliwy bez zaangażowanego i rozumiejącego biznes klientów zespołu – mówi Ewelina Puławska.
Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, obecna na polskim rynku od 10 lat. Agencja jest częścią grupy Good One, dzięki czemu zapewnia kompleksowość usług poprzez dostęp do specjalistów z pozostałych obszarów komunikacji, takich jak: digital, social media, SEO i SEM.
KL