Przetarg ogłoszony przez Enea S.A. dotyczy wyboru agencji marketingu sportowego w zakresie aktywizacji obecności marki Enea przy sponsoringu projektów sportowych, a w szczególności współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Towarzystw Wioślarskich, Polskim Związkiem Tenisa Stołowego oraz z Natalią Partyką.
Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 1 lutego br., jest wpłata 50 tys. zł wadium. Z wybraną agencją Enea będzie pracować przez 18 miesięcy od momentu zawarcia umowy.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. organizacja wydarzeń, opracowanie strategii komunikacji oraz materiałów promocyjnych, wizerunkowych i informacyjnych, przygotowanie media planów, w tym dobór narzędzi i kanałów komunikacji dostosowanych do celów biznesowych zaplanowanych działań, negocjowanie i zawieranie umów z dysponentami mediów, zakup czasu i miejsca w mediach, w tym stałą kontrolę i optymalizację wszelkiego rodzaju możliwych do uzyskania korzyści, np. rabatów, dodatkowych emisji itp. Agencja będzie również nadzorować realizację zleceń, kontraktowanie usług zewnętrznych i weryfikację zamieszczenia reklam i materiałów w mediach.
O wyborze zwycięskiej firmy zdecyduje w 60 proc. cena, w 40 proc. – podejście kreatywne.
Szczegóły znajdziesz na STRONIE oraz w WARUNKACH ZAMÓWIENIA.