Do międzynarodowych struktur Circlewise dołącza Justyna Spytek, na stanowisko Client Success Director. Będzie raportować bezpośrednio do Mathiasa Hella, CEO Circlewise. Justyna Spytek jako ekspert e-commerce i performance marketingu z branżą internetową związana jest od 17 lat, m.in. jako wieloletnia dyrektor zarządzająca firmy TradeTracker Poland. Jest również trenerem DIMAQ, jak również wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego oraz wykładowcą i członkiem rady programowej w Collegium Civitas.
Justyna Spytek obejmuje w Circlewise stanowisko Client Success Director. Będzie odpowiedzialna za całościowy rozwój i optymalizację procesów wpływających na jakość i skuteczność rozwiązań oferowanych przez Circlewise. Operacyjnie będzie zaangażowana w pracę z działami: obsługi klienta, współpracy z wydawcami i sprzedażowym. Raportować będzie bezpośrednio do CEO firmy, którym jest Mathias Hell.
– Stanowisko Client Success Director jest kluczowe w strukturze naszej firmy. Długo szukaliśmy osoby, której wiedza i doświadczenie pozwolą zrozumieć potrzeby zarówno klientów jak i wydawców, weryfikować skuteczność oferowanych przez nas rozwiązań i trafnie oceniać potrzeby rynku. Działalność biznesową Justyny Spytek obserwuję z uznaniem od lat i nie wyobrażam sobie innej osoby na tym stanowisku, a to że udało nam się ją zwerbować uważam za nasz duży sukces. Sam fakt, że Justyna dostrzega potencjał Circlewise i zgodziła się zainwestować w ten projekt swój czas i energię, jest dla nas wszystkich ogromnym wyróżnieniem – komentuje Mathias Hell.
Justyna Spytek jest ekspertem e-commerce i performance marketingu, z branżą internetową związana jest od 17 lat. Przez ponad 8 lat rozwijała w Polsce sieć afiliacyjną TradeTracker. Wcześniej pracowała w domach mediowych Codemedia i Media Contacts (Havas Group), gdzie była odpowiedzialna za budowanie strategii i zarządzanie projektami performance’owymi. W ostatnim roku – bezpośrednio przed przyjściem do Circlewise – tworzyła projekt związany z partnerstwem danych 2nd party – Audience Match – umożliwiający podmiotom bezpieczną monetyzację swoich danych oraz dostęp do dobrze dopasowanych profili behawioralnych.
Jest autorką licznych publikacji związanych z trendami e-commerce, skutecznym wykorzystaniem kanałów sprzedaży internetowej czy holistycznym podejściem do ścieżki konsumenta online.
Jako trener DIMAQ oraz wieloletni ekspert digital i e-commerce marketingu współpracowała z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej przy tworzeniu i egzekucji dokumentacji przetargowej dotyczących marketingu online oraz z licznymi podmiotami, dla których prowadziła audyt ich działań afiliacyjnych oraz szkolenia z zakresu performance i e-commerce marketingu.
Justyna Spytek jest wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi zajęcia z przedmiotów związanych z instrumentami promocji w handlu elektronicznym (m.in. pomiar e-marketingu, marketing efektywnościowy, personalizacja w e-handlu). Jest też członkiem rady programowej w Collegium Civitas, a także wykładowcą tej uczelni – współtworzy tu zakres merytoryczny studiów dualnych Marketing Internetowy i e-commerce, oraz opracowuje programy i prowadzi zajęcia ze studentami z przedmiotów takich jak: E-commerce, Digital Marketing, Display, Programmatic Marketing.
Circlewise to międzynarodowa firma, powstała w 2014 roku, z centralą w Norwegii, działająca na kilkunastu rynkach europejskich, w tym m.in. w Niemczech, Estonii, Finlandii, Szwecji, na Litwie i na Łotwie. Dostarcza rozwiązań w obszarze marketingu digital z naciskiem na programy partnerskie; pod koniec 2020 roku dokonała przejęcia polskiej agencji Adhydra, specjalizującej się w performance marketingu „nowej generacji” (Paweł Lebiedziński, wcześniejszy CEO agencji Adhydra, objął wtedy stanowisko COO w międzynarodowych strukturach Circlewise). Dzięki przejęciu Polska stała się dla Circlewise hubem na potrzeby rozwoju na kolejne rynki europejskie.
W gronie polskich klientów Circlewise znajdują się m.in. marki takie jak: Pracuj.pl, Delikatesy Centrum, home&you, Etam, Merkury Market, Neonet, Pako Lorente.
KL