Trade marketing Hologramy 3D | Nowoczesny wymiar POS-ów

Hologramy 3D | Nowoczesny wymiar POS-ów

673
0

W dzisiejszych czasach trudno przyciągać uwagę klientów. Na szczęście z pomocą przychodzą innowacyjne rozwiązania i technologie. Jednym z nich jest HyperVSN, nośnik wyświetlający obraz z efektem hologramu 3D.

Sklep „Żabka” w Poznaniu przy ul. Matyi 8 zrobił pierwszy krok w stronę innowacyjnego przekazu i wzbogacił swoje wnętrze, używając technologię HyperVSN. Instalacja w sklepie „Żabka” odbyła się na początku 2020 roku i do tej pory nie przestaje przyciągać i zadziwiać klientów. W sklepie zamontowano dwa moduły HyperVSN w połączeniu z kopułą ochronną. Dodatkowy trzeci model w większym rozmiarze, zamontowano przy zewnętrznej szybie. Jego zadaniem było zachęcanie przechodniów do wstąpienia do sklepu na pyszną kawę i hot-doga.


Kolejnym przykład zastosowania nowoczesnej reklamy 3D stanowi firma „Procter & Gamble Polska”, która w sieci sklepów Carrefour zaprezentowała swój nowy produkt z linii Lenor, także używając technologii HyperVSN.

– Dzięki technologii hologramowej jesteśmy w stanie przedstawić produkt w taki sposób, z jakim konsument wcześniej nie miał do czynienia, co powoduje z kolei, że łatwiej utożsamia się z prezentowaną marką i produktem. Taki przekaz „wbija się” w pamięć, co dla rozpoznawalności marki i produktu jest jednym z najważniejszych atutów – podsumowuje Mariusza Lewandowicz, Dyrektor Centrum Innowacji, F1 IT TECHNOLOGY.

Rynek nowych innowacyjnych technologii nieustannie się rozwija i proponuje coraz to ciekawsze rozwiązania marketingowe. Możliwości wykorzystania obrazu holograficznego 3D wydają się nieograniczone i z tego względu coraz bardziej technologia HyperVSN jest zauważalna i wykorzystywana przez odważnych przedsiębiorców.

AS