Trzy influencerki połączyły siły w najnowszym klipie Lalu Slavickiej „Wypalenie”. Choć Agnieszka Świetlik Lifemanagerka.pl, Katarzyna Kędzierska Simplicite.pl oraz Justyna Szawłowska Korpo Voice to zupełnie różne osobowości, łączą je podobne doświadczenia i chęć pokazania, jak silne są kobiety.
„Wypalenie” to utwór o niemocy, o chęci zmiany, o narastającym poczuciu przytłoczenia tym, co nas otacza. Lalu nie chce jednak zagłębiać się w dalsze interpretacje. – Zdecydowanie interpretację tego kawałka chcę pozostawić słuchaczom. Jedyne, co mogę powiedzieć na początek – każdy ma swoje korpo. Czymkolwiek ono jest. Grunt to je zauważyć, a potem z niego wyjść. A przynajmniej spróbować – przekonuje artystka, która po 13 latach pracy w korporacyjnych murach postanowiła diametralnie zmienić swoje życie.
Lalu zależało na tym, aby w teledysku wystąpiły kobiety, których historie są podobne do jej własnej. Nie spodziewała się, że dla jednej z nich będzie to nawet spełnienie marzeń. – Zagranie w klipie było moim największym marzeniem. Cieszę się, że spełniam je z Lalu – mówi Agnieszka Świetlik, Lifemanagerka. Dla Justyny z kolei udział w teledysku był symbolicznym powrotem do dawnych lat. Niesamowite, że ten klip powstał w miejscu, z którego uciekłam 8 lat temu – powiedziała Justyna Szawłowska, redaktorka naczelna KorpoVoice. Pokazaliśmy korporacyjny świat, z którego przy odrobinie odwagi można uciec – dopowiedziała Katarzyna Kędzierska, autorka bloga Simplicite i książki „Chcieć mniej”.
Wszystkie te kobiety poczuły, że chcą coś w swoim życiu zmienić i odważyły się zaryzykować. Niektóre z nich, zanim to zrobiły, doświadczyły wypalenia zawodowego. Warto tu zaznaczyć, że Polacy są trzecim narodem w Europie z największą liczbą osób, które borykają się z tym problemem. STADA „The Future of Your Health”* w 2019 roku przeprowadziło badanie dot. wypalenia zawodowego. Z opublikowanego raportu wynika, że problem ten dotyczy aż 62% Polaków.
Słowa do piosenki Lalu napisała wspólnie z Basią Bashi Derlak, wokalistką zespołu Chłopcy kontra Basia. Muzyka powstała dzięki współpracy z Harrym Tomkiem Waldowskim, perkusistą zespołu LemON, który jest również producentem całej płyty „Każdy ma swoje korpo”
Singla można posłuchać w serwisach streamingowych, m.in. na Spotify, iTunes, Apple Music, Tidal, Deezer czy Tik Tok
„Wypalenie” to pierwszy singiel promujący debiutancką płytę Lalu Slavickiej. Krążek “Każdy ma swoje korpo” ukaże się jeszcze w tym roku.
Lalu przedsmak swojej twórczości pokazała już w grudniu. Zimowy singiel „Święta na nowo” obejrzało w serwisie YouTube ponad 400 tys. Osób
*https://stadapoland.pl/stada-group-health-report-2019/
Zdjęcia autorstwa Aleksandry Zaborowskiej.