Kategoria Marketing & Business Solutions w ramach 22. edycji Effie Awards jest dedykowana unikalnym projektom biznesowym, w których komunikacja nie była znaczącym elementem marketing mixu. Ostatnim dniem na dołączenie projektu do konkursu w tej kategorii będzie 27 sierpnia br.
W dobie transformacji i dynamicznych zmian w działalności marketingowej firm, marketerzy często wychodzą poza schematy, realizując efektywne projekty spoza obszaru komunikacji. Właśnie te działania są obiektem zainteresowania jurorów w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards 2021, do której zgłoszenia przyjmowane są jeszcze do 27 sierpnia. Szczegóły dostępne na TUTAJ.
MBS to kategoria, która rozwija się z edycji na edycję, gromadząc bogaty zbiór przykładów rozwiązań i pomysłów biznesowych, które pozytywnie odbiły się na pozycji rynkowej marki, produktu czy usługi. Wśród nich znalazły się m.in. Prostomat – aplikacja dla pracowników banku ING, która w prosty sposób pozwala przetłumaczyć tekst z języka urzędowo-bankowego na bardziej przystępny, concept stor IKEA, oferujący nowy typ doświadczenia zakupowego i concept stor eobuwie.pl, w którym produkty nie są fizycznie eksponowane – ofertę wyświetla na urządzeniach elektronicznych, a produkty zamawia się na tabletach; czy też nowe funkcjonalności na rynku płatności internetowych Blik Booster i Blik Ready.
– Kryteria oceny zgłoszeń w kategorii Marketing & Business Solutions są sprecyzowane w formularzu, ale jeśli miałbym wskazać czym dla mnie powinien odznaczać się zgłoszony projekt, to wskazałbym zmianę w dotychczasowym podejściu biznesowym lub totalną nowość, nieprzesiąkniętą schematem. Skoro mowa o Effie to oczywiście efektywność też się liczy, jednak w tym przypadku jury jest otwarte na różne jej formy. Trzeba także pamiętać o tym, że czytający zgłoszenie szukają wdrożeń oryginalnych i rzeczywiście transformujących, zatem warto pochylić się także nad dobrym storytellingiem – podkreślił Dariusz Andrian, prezes SAR i CEO VMLY&R, juror kategorii Marketing & Business Solutions, Effie Awards Polska.
Zgłoszenia dokonuje się przez platformę TUTAJ.
Ostateczny termin zgłoszeń upływa 27 sierpnia o godzinie 17:00.
W tym roku, swoim zaangażowaniem Effie Awards 2021 wspierają:
Sponsorzy Strategiczni: TVN, Onet, Salesforce, Radio Zet
Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS, YouTube
Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Media&Leads Polska
Doradca prawny: Firma prawnicza LSW
Patroni medialni: