Logo

Marketing MIX

Prudential z nową marką. Zmiana logo i identyfikacji wizualnej

Prudential Polska zmienia swoją markę na Pru i startuje z nową kampanią reklamową, w której zaprezentuje nową markę, logotyp i szatę graficzną. Reklamy mają wzmocnić również wizerunek ubezpieczyciela jako godnego zaufania partnera, a spoty przybliżą wartości firmy: zaufanie, bliskość i dostępność. Filmy reklamowe Prudential emitowane są od 23 marca 2022 r.

Kampania „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru” rozpoczyna nowy etap działalności firmy, która pod zmienioną marką Pru zamierza rozszerzać swoją ofertę ubezpieczeń inwestycyjnych, korzystając z kompetencji i potencjału Grupy M&G. Jest to wynik bliższej współpracy z właścicielem ubezpieczyciela, brytyjską Grupą M&G, specjalizującą się w zarządzaniu aktywami i pomnażaniu zgromadzonych oszczędności swoich klientów.

W spotach telewizyjnych i innych materiałach reklamowych zobaczymy, że chociaż Prudential zmienia się na Pru, to sposób, w jaki firma funkcjonuje oraz wartości, którymi się kieruje, mają pozostać niezmienne.

– Najnowsza kampania reklamowa podkreśli wyznawane przez nas wartości. Zmieniamy się i rozwijamy, ale nasza misja i podejście do Klienta pozostają niezmienne. Nadal umiemy słuchać i rozmawiać o ubezpieczeniach oraz rozpoznawać potrzeby naszych Klientów. Każdą zawartą polisę traktujemy jako obietnicę, za którą stoją ludzkie nadzieje i oczekiwania, dlatego zrobimy wszystko, by jej dotrzymać. Doskonale rozumiemy, że za każdą z nich stoją ludzkie nadzieje i oczekiwania. Zmiana marki podkreśla, że chcemy być jeszcze bliżej naszych Klientów, skracać dystans oraz umocnić nasze indywidualne podejście do ich spraw. Formalnie pozostajemy towarzystwem ubezpieczeniowym Prudential, ale dla Ciebie jesteśmy Pru – mówi Tomasz Borchowiec, szef marketingu Prudential Polska.

Prudential zaplanował działania reklamowe do końca roku, dzieląc je na kilka etapów. Obejmują one emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz formatach wideo i display w Internecie. Kampania prowadzona będzie także w mediach społecznościowych marki oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance.

Realizacją kreacji zajęła się agencja reklamowa Publicis Lion, należąca do struktur Publicis Worldwide Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada natomiast dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, zaś ich produkcją zajęło się studio Film Reaktor. Reklamy telewizyjne będą wyświetlane w formatach 15” i 30”.  Kampania reklamowa jest wspierana działaniami PR, za które odpowiada OneMulti.

O podobnych newsach branżowych przeczytasz TUTAJ.