Paweł Wielkopolan – odpowiedzialny za rozwój projektów oraz działalności agencji Pomarańcza oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB – ruszył z prywatnym kanałem na YouTube – Kuchnia Marketera. Projekt zakłada spotkania z marketerami, w nieformalnej formie, ale mające na celu inspirację, poszukiwanie, podpatrywanie innych i poznawanie branży.
Paweł Wielkopolan to kreator wydarzeń związanych z marketingiem min Golden Arrow, Forum Marketingu Zintegrowanego, wyznawca autentyczności marki oraz teorii, która jest również hasłem FMZ „everything communicates”, wielokanałowości przekazu wynikającego ze strategii, nigdy na odwrót. Ustawicznie poszukujący nowych ścieżek, związków pomiędzy zjawiskami, które z pozoru są całkowicie różne. W swojej Kuchni Marketera, rozmawia z tymi, którzy wiedzą już wszystko oraz z tymi, dla których kariera w marketingu dopiero się zaczyna.
Czym jest Kuchnia Marketera? – Czystą nieskazitelną zajawką, która wyniknęła z wizji oraz upodobań do – gotowania, marketingu, ciekawości ludzi, poszukiwania inspiracji. Dlatego spotykam się z osobami które w branży marketingowej w jakikolwiek sposób funkcjonowali, funkcjonują lub adeptami, w rozmowie opartej na sztandarowym pytaniu „pasja czy przypadek”, poznaje ich drogę do miejsca w którym są obecnie. W rozmowach przeplata się również wątek prywatny – lepię pierogi, śpiewam, hoduję psy/koty, gram… – powstaje perspektywa człowieka, a nie tylko postaci schowanej za zasłoną brandu jaki reprezentuje – mówi Paweł Wielkopolan.
Przykładowe rozmowy:
Cały kanał Kuchnia Marketera dostępny jest TUTAJ.
Profil Linkedin TUTAJ.