Od ponad 25 lat działają na polskim rynku, pracując z największymi klientami korporacyjnymi, wspierając strategie marketingowe, dostarczając partnerom nie tylko gadżety reklamowe, ale zapewniając pełne wsparcie od kreatywnej realizacji pomysłu po terminową dostawę. Choć świat cyfrowy i grafiki mocno absorbują odbiorców, Sandex dostarcza produkty i rozwiązania, które pomagają rozwijać biznes parterom w tradycyjny sposób, budując zaangażowanie klientów.
– W Sandex myślimy nieszablonowo, a nasze motto brzmi „THINK OUTSIDE THE BOX”. Poza kreatywnością zapewniamy jakość i gwarancję spokoju – powierzając nam zlecenie, nasi klienci wiedzą, że mogą spać spokojnie – mówi Mariusz Szandecki, CEO Sandex.
Z roku na rok wsparcie strategii marketingowych z wykorzystaniem gadżetów użytkowych rośnie. Gadżety to także taktyczne narzędzie w rękach marketingowców. Zapewniają dostęp do odbiorców, do których trudniej dotrzeć z przekazem za pośrednictwem np. reklam cyfrowych, bo m.in. ok. 40% użytkowników internetu stosuje blokady reklam internetowych.
Dlaczego warto planować w inicjatywach marketingowych wykorzystanie materiałów tekstylnych i innych obrandowanych gadżetów?
Pomimo tego, że klienci spędzają dużo czasu w internecie, a spora ich część stosuje Ad Blocki, bardzo trudno jest dotrzeć z komunikatem do odbiorców, utrzymać zaangażowanie i uwagę ze względu na dużą ilość dostarczanych informacji. Z kolei kontakt z produktami w sklepach często jest krótkotrwały, a decyzja o zakupie danego produktu jest podyktowana albo lojalnością wobec danej marki, albo promocją innej. Dlatego stworzenie atrakcyjnych materiałów z brandingiem, które będą miały wartość użytkową zwiększa szanse na przyciągnięcie uwagi klientów dla marki, a nawet pozyskanie nowych. Komunikaty przedstawiane na materiałach tekstylnych czy gadżetach użytkowych są lepiej zapamiętywane i wpływają na wizerunek.
Gadżety dzięki swojej fizyczności, namacalności, strukturze, a niekiedy również dzięki zapachowi lepiej budują wiarygodność i zaufanie do marki czy produktu. Planując kampanię marketingową z ich wykorzystaniem warto postawić na solidnego dostawcę, który nie tylko opracuje kreatywnie i dobierze najlepszej jakości materiały do produkcji, ale zapewni wymagane ilości i ich logistykę we wskazane miejsca na czas. Kreatywny pomysł, jakość i terminowość to elementy budujące siłę marki.
W pracy marketera chodzi o zapewnienie doświadczeń klienta. Warto wykorzystać siłę jaką niesie ze sobą fizyczność i użytkowość materiałów tekstylnych i innych gadżetów, aby zyskać przewagę konkurencyjną dla marki w miejscach poza standardowymi kanałami sprzedaży. Świetnym przykładem takiego podejścia są brandowane leżaki, parawany lub ręczniki plażowe.
Użytkowe materiały reklamowe znacznie skuteczniej oddziałują na zmysły i wywołują emocje w zetknięciu z nimi, np. założenie miłej w dotyku i dobrej jakości koszulki z logo marki może wywołać uczucie komfortu i zadowolenia. To bezcenne reakcje, które będą związane z właśnie z marką.
Gadżety użytkowe to świetne narzędzie do budowania świadomości oraz lojalności wobec marki, a często istotnie zwiększają zwrot z inwestycji. Powierzając ich produkcję warto jednak zwrócić uwagę nie tylko na ceny, ale wziąć pod uwagę cały zakres usług oferowanych przez dostawcę, a także sprawdzić jego renomę na rynku. Wszak czasem nawet jeden dzień spóźnienia w realizacji może zniweczyć wielotygodniowe wysiłki włożone w przygotowanie ciekawej kampanii.
– Różnorodność i skala projektów, które zrealizowaliśmy, produkcja własna w Polsce i współpraca z kilkoma fabrykami na Dalekim Wschodzie, czynią z nas niezawodnego partnera, który dostarcza rozwiązania w bardzo krótkim czasie w każde wskazane miejsce w Polsce, Europie i na świecie – dodaje Mariusz Szandecki.
Więcej informacji na temat zakresu usług Sandex na nowej strony internetowej www.sandex.pl.
Więcej o gadżetach reklamowych TUTAJ.