Wszelkie szczegóły dotyczące przetargu, w tym RFP są dostępne na stronie internetowej Banku Ochrony Środowiska w zakładce Postępowania zakupowe TUTAJ.
Złożenia oferty zgodnie z RFP opublikowanym na stronie banku, posiadanie co najmniej 10-letniego doświadczenia w prowadzeniu profili marek (w tym: w pisaniu postów, przygotowywaniu grafik/zdjęć oraz animacji przeznaczonych do publikacji) oraz tworzenia strategii obecności marek na LinkedIn, Facebooku i Twitterze, posiadają wiedzę i co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu profili marek związanych z ekologią. Ponadto oferenci muszą przedstawić referencje potwierdzające efektywność prowadzonych działań w social mediach dla klientów z obszaru: bankowość, finanse lub/i ekologia. BOŚ wymaga również posiadania co najmniej 5-letniego doświadczenia w organizowaniu konkursów na profilu marki.
W zakres wymagań wchodzi również doświadczenie w doradztwie w zakresie rozwoju i zwiększania zasięgu, zwiększania zaangażowania oraz popularności profilu marki w social mediach, a także w prowadzeniu działań antykryzysowych na profilach marek w social mediach. Oferenci muszą również wykazać się kompetencjami odnośnie mierzenia efektów prowadzonych działań oraz przygotowywania raportów i opracowań statystycznych.
Na etapie oferty należy również przedstawić wykaz osób skierowanych przez oferenta do realizacji przedmiotu umowy wraz z informacjami na temat ich doświadczenia.
Umowa z wygranym oferentem zostanie podpisana na rok, z możliwością przedłużenia.
Ofertę należy przesłać do dnia 15.07.2022 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej TUTAJ i TUTAJ.
Newsy w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.