Wśród kluczowych celów, jakie udało się zrealizować, grupa wskazuje: zmniejszenie emisji dwutlenku węgla do atmosfery o 53%, uzyskanie statusu Net Zero w ramach inicjatywy Science Based Targets czy wsparciu do ponad 30 000 młodych ludzi na całym świecie w obszarze kompetencji cyfrowych poprzez projekty edukacyjne takie jak „The Code”.
Dentsu jest jedną z największych firm reklamowych na świecie, obsługującą 95 spośród 100 największych reklamodawców na świecie. Zespół złożony z 46 000 pracowników reprezentuje ponad 11 000 klientów na 145 rynkach.
– Jako światowy lider w komunikacji cyfrowej, mamy świadomość tego, w jak dużym stopniu oddziałujemy na otaczający nas świat. Mamy szansę, dzięki połączeniu kreatywnego myślenia, ale i nowych technologii, danych, współpracy z dużymi markami i partnerami tworzyć lepszą, zrównoważoną przyszłość – tłumaczy Jadwiga Jadziewicz, Social Impact Manager w dentsu Polska.
Oprócz kluczowych informacji na temat osiągniętych wyników i ciekawych casów z całego świata, w raporcie przeczytamy m.in. o projekcie „The Code”, który lokalnie jest realizowany od lat we współpracy z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości. „The Code” ma na celu edukację i inspirację młodych młodych ludzi w obszarze kompetencji cyfrowych oraz wsparcie w podejmowaniu trafnych decyzji dotyczących planowania dalszej drogi edukacyjnej i zawodowej.
Choć opublikowane wyniki są bardzo zadowalające, grupa nie zwalnia tempa i już w rok po uruchomieniu nowej strategii podjęto decyzję o nowych krokach i wyzwaniach, w tym m.in. o całkowitym procesie dekarbonizacji, polegającym na redukcji emisji o 90% do 2040 roku.
Raport „Social Impact: 2021 Highlights” dostępny jest TUTAJ.
Więcej newsów z branży TUTAJ.