Kampania Chivas Regal pokazuje, że na drodze, którą podążamy, ważni są ludzie. Ambasadorką akcji została m.in. Anja Rubik – polska supermodelka i aktywistka. Do kampanii marka zaprosiła także inne znane osobowości, z którymi działania wystartują jesienią br. Organizatorzy mają w planach również konkursy z nagrodami dla konsumentów.
Marka Chivas Regal poprzez swoją kampanię chce zachęcić odbiorców, by będąc na szczycie, zawsze doceniali tych, którzy pomogli im się na nim znaleźć. Twórcy akcji podkreślają, że sukcesy świętowane wspólnie, cieszą jeszcze bardziej, a otaczający nas ludzie potrafią być największym wsparciem. Właśnie dlatego do współpracy wybrani zostali ambasadorzy, którzy poprzez swoją dotychczasową pracę i sukcesy odzwierciedlają hasło kampanii „Jak w górę, to z Wami!”.
– Kiedy zaczęliśmy szukać ambasadorów kampanii, to właśnie Anja Rubik była dla nas pierwszym wyborem. To niezwykle inspirująca osoba, która swoją popularność przekuwa w promowanie ważnych inicjatyw. Znana jest na całym świecie z uwagi na karierę supermodelki, ale także dzięki udziałowi w licznych projektach społecznych, w tym edukacyjnych – mówi Klaudia Szymańczyk, Brand Manager marki Chivas Regal w Wyborowa Pernod Ricard. Dodaje: Jej wsparcie jest dla nas bardzo cenne, ponieważ wiemy, że jest osobą autentyczną i nie boi się wyrażać swojego zdania.
„Jak w górę, to z Wami!” to kampania będąca polską adaptacją akcji „I Rise, We Rise!”. Do współpracy marka zaprosiła także innych popularnych twórców. Zaproszenie przyjęli: Ten Typ Mes – znany producent i muzyk, Olga Kordys Kozierowska – Prezes Fundacji Sukces Pisany Szminką, znana dziennikarka, autorka książek i coach biznesowy oraz Michał Kempa – popularny stand-uper i prezenter telewizyjny. Już na jesieni ruszy specjalna aktywacja dla konsumentów, którzy dzięki nim będą mogli rozwijać swoje pasje.
Więcej informacji znaleźć można na stronie Jak w górę to z Wami – Chivas Regal Whisky – Chivas Regal PL oraz na Facebooku marki Chivas.
Za koncepcje kreatywną odpowiada agencja GONG. Kampania będzie również wspierana poprzez materiały POS w punktach sprzedaży oraz działania PR.
Więcej newsów w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.