Karolina Karolczak, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Enel-Med
Karolina jest ekspertką z ponad 20-letnim doświadczeniem w komunikacji i marketingu, oraz budowaniu strategii marek. Jest absolwentką MBA w Paryżu, wykładowcą akademickim i trenerem motywacyjnym z Międzynarodowym certyfikatem MCBT oraz akredytacją trenerską Brian Tracy International. Ambasadorka programu Marka jest Kobietą, twórczyni programu treningowego #celomania oraz autorka wielu publikacji branżowych. Obecnie odpowiada za pion marketingu i komunikacji w Grupie ENEL-MED. Poprzednio jako Partnership & Procurement Director wSodexo BRS była odpowiedzialna za stworzenie modelu współpracy bazującego na Consumer Value Added Proposition z największymi sieciami na rynku (JMP, Auchan, CRF, HEBE, MMSH i wiele innych). Odpowiadała za wprowadzenie i opracowanie strategii marki Dr Witt, re-launch marki Frugo oraz wprowadzenie marki Black. W 2021 roku została wyróżniona w rankingu Forbes Women – Mistrzynie Linkedin (obecnie zgromadziła 20 665 obserwujących na LinkedIn). Od 2018 roku jest wykładowczynią akademicką na Społecznej Akademii Nauk (marketing, PR, strategie zarządzania, digital). Od ponad 10 lat udziela się jako prelegentka na konferencjach branżowych z zakresu marketingu pokazując świat konsumenta i marek w ujęciu 7p. Została wyróżniona 1. miejscem Marketing Progress Wrocław. Była jurorką w konkursie PNSA – Polish National Sales Awards, a także członkinią kapituły marek SuperBrands Polska.
Piotr Tytoń – dyplomowany Trener biznesu i rozwoju osobistego, Coach ACC ICF, Certyfikowany HR Business Partner DiSC Trainer & Facilitator.
20 lat doświadczenia w zarządzaniu zasobami ludzkimi na różnych stanowiskach kierowniczych (menedżer, dyrektor zarządzający) oraz jako HR Business Partner odpowiedzialny między innymi za rekrutację, budowanie zespołów, realizacje celów biznesowych firmy, rozwój pracowników, kontrole i nadzór działów produkcyjnych i handlowych. Od kilku lat zajmuje się wsparciem firm w zakresie poprawy efektywności osobistej liderów (kadry średniego i wysokiego szczebla) oraz członków zespołów poprzez konsultacje, sesje coachingowe, mentoring, testy osobowościowe DISC, warsztaty i szkolenia.
Łukasz Murawski – Doradca, wykładowca, autor.
Doświadczony ekspert w zakresie budowania marek i brandingu. Od początku drogi zawodowej związany z brandingiem. Pomaga firmom odróżnić się od konkurencji. Zwolennik upraszczania skomplikowanych teorii – po ludzku tłumaczy zagadnienia związane z budowaniem marki. Prowadzi warsztaty i szkolenia zarówno po polsku, jak i po angielsku. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku i Gdyni. Doradza przedsiębiorcom w inkubatorach przedsiębiorczości i instytucjach wspierających biznes. Tworzy pierwszy w Polsce cykl wywiadów prasowych i videocast ze światowej klasy ekspertami w dziedzinie brandingu.
Damian Kurzaj – marketing manager OTC w firmie EGIS Polska.
Od ponad 10 lat jest związany z marketingiem konsumenckim najbardziej rozpoznawalnych marek FMCG i OTC w Polsce. Zaangażowany w każdy aspekt życia produktu, od koncepcji, przez opakowanie, strategię portfela, aż po lokalną i regionalną komunikację i materiały POS. Odrobina doświadczenia w sprzedaży czyni ze mnie marketingowca nieco bardziej uważnego na rolę shoppera i działania w punkcie sprzedaży. Miałem przyjemność rozwijać w Polsce takie marki jak Neutrogena, Imodium, Sudafed, Giorgio Armani, Martell, G.H.Mumm, Martini, a ostatnio Biovital i DIP.
Emilia Rzycka
Wykształcenie zdobywała na SGH oraz INSEAD, od początku kariery skupia się nowoczesnym podejściu do marketingu, z naciskiem na digital i działanie globalne. Ma ponad 6 letnie doświadczenie w ramach grupy PwC, gdzie dla globalnych klientów głównie z branży retail oraz usług finansowych działała w ramach zespołu Visual Analytics. Ponadto odpowiadała za zbudowanie globalnego centrum usług visual dla PwC na Ukrainie. Przez ostatnie dwa lata pełni funkcję Marketing Managera w JMP (Biedronka), zarządza zespołem odpowiedzialnym m.in. za marketing produktów non-food. Planuje strategiczne działania długofalowe oraz codzienne zarządzanie zespołem – m.in w produkcji linii katalogów, magazynów, e-booków oraz komunikacji i kampanii linii własnych. Ponadto zaangażowana w kreowanie nowych modeli wsparcia sprzedaży i promocji, implementowanych w całej sieci.
Karol Froń – Przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży i zarządzania. Od 2007 r. związany z branżą sprzedaży telefonicznej, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami, w ciągu 5 lat zatrudnił w swojej firmie 4000 ludzi i zbudował blisko 30 zespołów sprzedaży. Autor 5 książek, wykładowca akademicki, trener Brian Tracy International w Polsce. Pomaga przedsiębiorcom i dyrektorom sprzedaży zwiększać skuteczność ich zespołów handlowych, poprzez wydobywanie osobistego potencjału handlowców oraz modernizuje działy handlowe, za pomocą praktycznych metod zarządzania, które wypracował w ciągu 12 lat zarządzania zespołami w korporacji CCIG oraz własnym biznesie. Twórca modeli sprzedaży Sales Hunter i przywództwa Dream Sales Team. Uczy praktycznej sprzedaży, psychologii sukcesu, przywództwa i budowania zespołów. Znany z bezpośredniego języka, charyzmatycznego sposobu bycia i stawiania na praktykę, kosztem teorii. Z jego szkoleń skorzystało już ponad 11 000 osób. Mąż Karoliny, ojciec Ksawerego i Karmen, miłośnik prepperingu.
Głosowanie JURY odbywa się w strefie konkursowej podczas targów Festiwal Marketingu.
Zwiedzający targi mogą również głosować na POS który najbardziej przypadnie im do gustu. POS z największą liczbą oddanych głosów zdobędzie statuetkę w kategorii Nagroda Publiczności.
Bezpłatna rejestracja na targi znajduje się TUTAJ.
Organizatorem Konkursu POS STARS jest OOH magazine.