W raporcie „Percepcja upominków reklamowych” przeprowadzonym przez IPSOS dla Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) można przeczytać, że ”kluczową cechą upominków reklamowych jest m. in. ich funkcjonalność i jakość wykonania. Zarówno odbiorcy jak i firmy zauważają, że aby upominek spełniał swoją rolę musi być w jakiś sposób użyteczny dla odbiorcy (aby nie został wyrzucony, szybko się nie zepsuł, służył jak najdłużej/najlepiej).”
Biorąc pod uwagę powyższe dwa czynniki, czyli użyteczność (funkcjonalność) i jakość, to czapka zimowa wydaje się być idealny gadżetem reklamowym na chłodniejsze dni. Ochroni nas od zimna, pośrednio wspomaga dbanie o nasze zdrowie i odporność, co jest bardzo istotnym i ważnym czynnikiem. Dodatkowo dzięki czapce, jako części naszej garderoby, możemy wyrazić swój styl i podkreślić swoją unikatowość i wyjątkowość
Należy także pamiętać, że przy czapkach mamy dostępnych kilka różnych metod znakowania, co sprawia, że zwykła czapka zimowa może stać się unikatowym produktem reklamowym. Przykładowo haft 3D może uczynić ze zwykłej czapki reklamowej wyjątkowy prezent, który będzie służył obdarowanemu przez długi czas, tym samym będzie długotrwałym nośnikiem reklamowym.
Więcej można dowiedzieć się w sekcji czapki zimowe na stronie Headwear Professionals.
Więcej informacji z branży TUTAJ.