Celem Konkursu jest między innymi propagowanie wśród młodego pokolenia projektantów idei targów, nowatorskich rozwiązań architektonicznych w wystawiennictwie i działalności eventowej oraz propagowanie ekologicznego podejścia do projektowania stoisk targowo-wystawienniczych, ze szczególnym uwzględnieniem strategii jak najszybszego dojścia do zero netto emisji gazów.
Konkurs to doskonała okazja, aby student będący na początku swojej kariery zawodowej mógł przedstawić przed gronem ekspertów oraz przed szerszą publicznością projekt koncepcyjnego stoiska targowego/ekspozycji targowej.
Konkursowe zadanie, które można wykonać indywidualnie lub zespołowo dotyczy wykonania projektu koncepcyjnego stoiska targowego/ekspozycji targowej.
Osoby lub zespoły, które wezmą udział w konkursowych zmaganiach zawalczą o stypendia o wartości 3 000 zł i 1 500 zł, staż w firmie budującej stoiska i o wiele więcej!
Więcej informacji o Konkursie, jego warunkach i terminach składania prac znajduje się TUTAJ.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.