PZL przejmuje od DDB Warszawa obsługę reklamową T-Mobile Polska Agencja PZL w efekcie wygranego przetargu z początkiem grudnia obsługuje reklamowo sieć telekomunikacyjną T-Mobile Polska. Poprzednio odpowiadała za to DDB Warszawa.
Agencja PZL będzie zajmować się przygotowaniem strategii komunikacji marek dla T-Mobile oraz Heyah. Zakres współpracy dotyczy wdrażanych przez operatora produktów i usług, platformy komunikacyjnej T-Mobile i Heyah oraz opracowanie i realizacja kampanii reklamowych PZL zdobyła to zlecenie w efekcie przetargu.
Dom mediowy Carat, należący do grupy dentsu Polska, ponownie wygrał przetarg na obsługę mediową sieci dyskontów Aldi. Firmy współpracują ze sobą od 2020 roku.
To już kolejny raz, kiedy międzynarodowa sieć dyskontów Aldi podejmuje współpracę z domem mediowym Carat (dentsu Polska). Firmy podpisały swój pierwszy kontrakt w styczniu 2020 roku, który wygasa z końcem roku. Jednak w wyniku wygranego przetargu, agencja nadal będzie odpowiadać za kompleksowe działania mediowe Aldi w Polsce. Zajmie się planowaniem, strategią i zakupem mediów we wszystkich kanałach komunikacji offline i online.
Agencja reklamowa Dziadek do Orzechów natomiast wygrała przetarg firmy Van Pur, producenta piw marki Łomża.
W wyniku wygranego przetargu agencja Dziadek do Orzechów zajmie się komunikacją marketingową piwa Karpackie. Współpraca startuje z początkiem 2023 roku.
Więcej newsów w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.