– Po długiej, merytorycznej dyskusji wybraliśmy prace, które ilustrują temat edycji w sposób niejednoznaczny i skłaniający do refleksji. Podczas obrad jury doszliśmy do wniosku, że nie zawsze najlepszy graficznie plakat to ten, który najlepiej trafia w temat. Gratuluję zwycięzcy i wyróżnionym! – mówi Filip Tofil, juror i członek zarządu STGU.
– Temat konkursu – że jestem własnym najważniejszym projektem – szczególnie urzekł mnie jako psychoterapeutkę – mówi jurorka konkursu Katarzyna Miller. – Wraz z jurorami spieraliśmy się o ostateczny werdykt i wielką przyjemność sprawiło mi to, że do finału dostały się „nóżki”, czyli projekt Máté Knapecza. Plakat w uroczy sposób obrazuje, że lenistwo, luz, oddech i wytchnienie są niezbędne do budowania własnego projektu – dodaje Katarzyna Miller.
Zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w 2023 r.
Wyboru laureatów dokonało jury w składzie:
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje jego audytor – EY Audyt Polska. Partnerem głównym tej edycji Galerii Plakatu AMS jest mBank, partnerem merytorycznym – Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Dodatkowo, partnerem projektu zostało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronami medialnymi – Gazeta.pl i NowyMarketing.pl.
Informacje o konkursie i pełny tekst regulaminu znajdują się na stronie internetowej projektu.
Więcej informacji z branży TUTAJ.