Współpraca marketingowa pomiędzy Województwem a Partnerami z różnych obszarów daje szansę nie tylko na promocję produktów czy usług, ale buduje przede wszystkim w świadomości Małopolan i turystów pozytywne skojarzenie poszczególnych marek z miejscem ich powstawania. „Made in Małopolska” podkreśla miejsce pochodzenia firmy czy produktu, a także potwierdza ich renomę.
Pomysł województwa małopolskiego polega na przyznawaniu specjalnego znaku „Made in Małopolska”, który potwierdza szczególną wartość małopolskiego biznesu, miejsc, obiektów, inicjatyw czy wyjątkową jakość produktów z naszego regionu.
Prawo do posługiwania się znakiem posiadają Partnerzy projektu. Znak mogą umieszczać na etykietach czy opakowaniach produktów, na stronach internetowych czy stosować go w działaniach własnych. Posługiwanie się znakiem jest wyraźnym sygnałem dla konsumentów i klientów, że produkty czy usługi nim opatrzone są godne polecenia.
Do projektu mogą zgłaszać się zarówno przedsiębiorcy, przedstawiciele biznesu, branży dizajn, gastronomicznej jak również samorządy z Małopolski.
Projekt opiera się na sześciu filarach:
Szczegóły projektu TUTAJ.
Więcej newsów w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.