Zadaniem agencji było zaprezentowanie produktów Samsung Galaxy i ich funkcjonalności oraz podkreślenie komfortu, jaki daje korzystanie z całego ekosystemu urządzeń. Kampania obejmuje działania digitalowe na platformach YouTube oraz VOD, promocję w social media, jak również aktywację na dedykowanej stronie konkursowej.
Kampania prezentuje ekosystem urządzeń Samsung Galaxy. Celem było połączenie ich funkcjonalności w świątecznym kontekście i z Wojtkiem Sokołem w roli głównej. Znaleźliśmy więc coś, co te składowe łączy: NIC. „Nic” to tytuł płyty Wojtka oraz typowa polska odpowiedź na pytanie „co chcesz na Święta?”. I przede wszystkim – NIC nie powinno zakłócać magii świąt – tak, jak i nic nie zakłóca przełączania się między urządzeniami Samsung – Zofia Tarnawczyk, Senior Copywriter w Hand Made.
Agencja Hand Made odpowiedzialna była za przygotowanie koncepcji kreatywnej, produkcję spotu reklamowego oraz materiałów graficznych, a także projekt strony konkursowej i aktywności w mediach społecznościowych.
To nie pierwsza współpraca na linii Hand Made – Samsung. Agencja od 3 lat wspiera markę Samsung Customer Care, projektując materiały graficzne i animacje w mediach społecznościowych.