Logo

Event MIX

in Digital Marketing Conference 25-26.01.2023

In DM conference, to wydarzenie które od 2015 roku pomaga rozwijać skrzydła i ładuje pomysłami.

W programie: rozwiązania dla kont firmowych, inspirujące prelekcje, wspólny trening – po każdym wykładzie – ćwiczenia mkt, wspólne podejmowanie decyzji marketingowych na żywo, praca z workbookiem, rozmowy, inspiracje i nowe znajomości.

Wybrana tematyka z AGENDY:

Co się stanie, gdy Serce spotka się z Portfelem, czyli o decyzjach konsumenckich i konsumpci marek słów parę. / Łukasz Worobiej, Artegence, Head of Strategy.

Nie daj się pominąć po pierwszych sekundach – praktyczne wskazówki dla efektywnego storytellingu na YouTube. / Agata Janulewska-Gierus, Publicis Worldwide Poland, Creative Group Head.

Brand Purpose – po co to robić i checklisty tego jak robić to z korzyścią zarówno dla świata jak i marki. / Urszula Czerniawska-Kapeluch, Kompania Piwowarska, Senior Brand Manager.

(R)ewolucja w komunikacji do młodych konsumentów -> Tik-tok, Gaming, Metaverse – co każdy marketer powinien wiedzieć o tych kanałach aby działania marki były efektywne? / Rafał Karwowski, Wavemaker, Integrated Communication Senior Manager.

Marketing generacyjny w teorii i praktyce, czyli o skutecznej komunikacji do różnych pokoleń. / Katarzyna Żakieta, Cape Morris, Senior Copywriter.

Wyjść z niego silniejszym. / Radek Grzybowski, 19 Południk, Strategy&Creative Director.

Profile marek w świecie digitalowej rozrywki: jak przykuć uwagę, kiedy wszystko nas nudzi? / Agnieszka Banaś, Monday Group, Head of Social Media.

Cały program można znaleźć TUTAJ.

Każdy uczestnik otrzyma dostęp do dodatkowych 30 wykładów z ostatnich edycji in digital marketing conference, wśród nich m.in.:

Czy 1+3 zawsze równa się 3+1? To zależy, czyli okiem praktyka o efektywności kampanii digitalowych.
• Święty Graal digital marketingu: jak zaangażować odbiorcę w przekaz i czy to w ogóle realne w tym kanale?
• Jak konsumenci podejmują decyzję? Czyli o projektowaniu strategii kampanii, z uwzględnieniem motywacji konsumenta (case study TBC).
• Zasada 60/40 w planowaniu kampanii – dlaczego zwłaszcza w czasach kryzysów warto o niej pamiętać?
• 3 najprostsze sposoby na zwiększenie skuteczności newsletterów i co zrobić gdy lecisz w spam (case study). ABC-S e-mail marketingu.

I wiele więcej.


BILETY I REJESTRACJA TUTAJ.

Odwiedź: www, Facebook.


Więcej w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.