Dużo większy wybór produktów
– Dzięki temu klienci zyskują dużo większy wybór produktów – asortyment firmy zwiększył się i obecnie liczy ponad 200 modeli – mówi Zbigniew Kaczor, właściciel firmy Maxim. Od stylowo wyglądających kubków matowych, przez wyrafinowane fasony filiżanek, aż po subtelne szkło. Dla tych, którzy uważnie śledzą rynkowe trendy, powstała futurystyczna i modna linia kubków termicznych Galaxy.
Teraz wyższe stany magazynowe i większe możliwości produkcyjne
Istotne są również rozbudowane, prawdopodobnie największe w Europie blisko 5-milionowe stany magazynowe, a także połączenie potencjałów produkcyjnych dwóch firm, dzięki któremu moce przerobowe wzrosły do blisko 30 tysięcy kubków dziennie. Wszystko to pozwoli na zwiększenie możliwości oferowania kubków klientom oraz zdecydowane usprawnienie procesu realizacji zamówień.
Wyjątkowe świece reklamowe
Rodzina MAXIM powiększyła się także o markę efektownych świec reklamowych. Dzięki nim pojawiły się nowe możliwości dotarcia do klientów oraz spełnienia ich coraz bardziej wymagających oczekiwań. Produkowane w Europie świece reklamowe Candlesphere są idealną odpowiedzią na nowe trendy rynkowe. Poprzez ekologiczny wosk sojowy, szeroki wybór szklanych form, nieograniczone możliwości zdobienia szkła, personalizację zapachem oraz – dodatkowo – opakowaniem, świece Candlesphere mogą być niezwykle skutecznym upominkiem reklamowym.
Więcej informacji z branży TUTAJ.