Emilia Abłażewicz dołączyła do zespołu w listopadzie na stanowisko Inside Sales Specialist w zakresie rozwiązań i urządzeń do druku w sektorze konsumenckim. Emilia stawia na długotrwałą współpracę z firmami partnerskimi oraz trwałe relacje z klientami, chętnie dzieli się swoim doświadczeniem i fachową wiedzą.
Konrad Bartol, jako Account Manager Video Projectors powiększył zespół odpowiedzialny za projektory i rozwiązania do wizualizacji, w tym ofertę do kina domowego, edukacji i biznesu. Za Konradem stoi dwudziestotrzyletnie doświadczenie, przy czym przez większość czasu działał na rzecz dalekowschodnich producentów.
Drukarki etykiet i urządzenia fiskalne z logo Epson zyskały wsparcie Dariusza Czernickiego, który na stanowisko BS Technical Sales Specialist CEE trafił z Etisoft. Urządzeniami z rodziny ColorWorks i POS zajmować się będzie zarówno w ramach przed, jak i posprzedażowego wsparcia technicznego.
Michał Kolasa w roli Corporate Account Managera zajmuje się kontaktami i bieżącym wsparciem korporacyjnych i instytucjonalnych klientów końcowych, co będzie kolejnym podniesieniem jakości obsługi odbiorców z tego sektora. Można być pewnym zachowania japońskich standardów – przez kilkanaście poprzednich lat Michał pracował dla firm z Kraju Kwitnącej Wiśni.
Wspieranie odbiorców produktów Epsona w jeszcze szerszym kontekście to domena Andrzeja Piekucińskiego, Service & Support Manager CEE. Obszar jego odpowiedzialności to kierowanie zespołem serwisu i wsparcie posprzedażowego w regionie. Doświadczenia Andrzeja w zakresie takich działań datuje się już od roku 1995.
Z kolei Irina Sivograkova (Sales Office Administrator) jest nieoceniona, jeżeli chodzi o zarządzanie biurem firmy, logistykę wysyłek egzemplarzy testowych i spieszenie z bieżącą pomocą członkom zespołu, tam, gdzie jest akurat potrzebna. Irina pracowała wcześniej w kijowskim biurze Epson i bardzo szybko odnalazła się w polskim zespole.
Zespół marketingu, w roli Marketing Services Specialist, zasiliła Agata Zbrożek-Kościelny. Najważniejsze zadania to wspieranie sprzedaży, współpraca z agencjami oraz koordynacja i komunikacja zaplanowanych działań. Nieocenione będzie tu jej doświadczenie zdobyte przez wiele lat pracy w marketingu na rzecz globalnych korporacji, w tym Microsoft.
Wiele wskazuje na to, że efektem takiej rozbudowy drużyny z niebieskim logo będzie zdobywanie uznania w oczach kolejnych klientów i wzmacnianie polskiego rynku IT jako całości, za co pozostaje trzymać kciuki.