Model Acuity Ultra Hybrid LED był ważną premierą Fujifilm na targach Fespa 2022 – najnowszym osiągnięciem w koncepcji „nowego planu dla szerokiego formatu”, która wprowadziła całkowicie nową gamę Acuity, przeprojektowaną od podstaw pod kątem maksymalnie prostej obsługi i zwrotu z inwestycji.
Acuity Ultra Hybrid LED, wysokiej klasy drukarka o szerokości 3,3 m, oferująca wyjątkową jakość druku i wydajność zarówno na sztywnych, jak i elastycznych podłożach, drukuje z prędkością do 218 m²/godz. (RTR) i zapewnia rozdzielczość druku do 1200 x 1200 dpi. Jest unikatowa, ponieważ pozwala połączyć ultra wysoką jakość i konkurencyjny zwrot z inwestycji, zarówno w przypadku sztywnych, jak i elastycznych zastosowań, a wszystko to na jednej platformie.
Maszyna jest wyposażona w szereg inteligentnych rozwiązań konstrukcyjnych, aby zapewnić niezrównaną łatwość obsługi i doskonałą ogólną wydajność, a firma Fujifilm specjalnie dla nowej maszyny stworzyła również zupełnie nową gamę atramentów Uvijet UH, obejmującą sześć kolorów (CMYK, Lm, Lc) dostępnych w standardzie, a także białym atramentem dostępnym jako opcjonalny dodatek. Nowa gama atramentów ma certyfikaty Greenguard Gold i AgBB.
– W ciągu wieloletniej współpracy z firmą Fujifilm zbudowaliśmy oparte na partnerstwie i zaufaniu relacje – to właśnie sprawiło, że staliśmy się pierwszą firmą na świecie, która w 2018 roku zainstalowała 5-metrowy model Acuity Ultra. To nadal mocna maszyna – chociaż musieliśmy ją przenieść, aby zrobić miejsce dla nowej! Cieszymy się, że znów jesteśmy pierwsi. Pracujemy w bardzo innowacyjnym i wysoce kreatywnym sektorze, obsługując jedne z największych firm na świecie, z markami, które stawiają nam bardzo wysokie wymagania. Acuity Ultra Hybrid LED łączy wyjątkową jakość z większą elastycznością dzięki możliwościom hybrydowym, dając nam jeszcze większy potencjał twórczy, aby nadal spełniać i przekraczać oczekiwania naszych klientów. Wydajność technologiczna, elastyczność i niezawodność dodatkowo poszerzają nasze kompetencje w zakresie zrównoważonego rozwoju – mówi Peter Onyskiw, dyrektor operacyjny w Echo House.
– Od wielu lat z sukcesami współpracujemy z Echo House – nigdy nie boją się być pierwsi – więc byli naturalnym kandydatem, aby jako pierwsi przetestować najnowszą maszynę z naszej zupełnie nowej gamy Acuity – dodaje David Burton, dyrektor, Fujifilm Wide Format Inkjet Systems. – Cieszymy się, że rozpoczynamy z nimi nowy rozdział w naszej podróży. Liczymy też na dalszą współpracę, ponieważ chcą wykorzystać znaczny potencjał tej maszyny hybrydowej, aby sprawdzić nowe możliwości biznesowe.
Aby uzyskać więcej informacji na temat firmy Echo, kliknij tutaj.
Więcej informacji z branży TUTAJ.