– Cieszy nas wzmożone zainteresowanie naszym wrześniowym wydarzeniem. Co roku towarzyszy nam liczne grono stałych wystawców naszych targów, a teraz widzimy spore zainteresowanie nowych firm. To niewątpliwie również efekt sukcesu naszych targów PROMO SHOW, które – w nowej formule – odbyły się na początku lutego – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży w OOH magazine, organizator targów.
Wśród nowych firm w gronie wystawców znalazły się:
Festiwal Marketingu to największe w drugiej połowie roku targi dla branży reklamy i poligrafii reklamowej. Impreza jak co roku odbywa się w strategicznym miejscu w stolicy – EXPO XXI Warszawa. Event odbędzie się 13-14 września 2023 r.
Największe w tym roku targi branży reklamowej to kompleksowa oferta dla przedstawicieli szeroko rozumianej branży reklamy i druku. Inspiracje znajdą tutaj zarówno poszukujący gadżetowych nowości, tekstyliów reklamowych, materiałów POS, poligrafii reklamowej, eventowych, a także opakowań.
Przed okresem bożonarodzeniowym jak co roku wybrane zostaną najlepsze gadżety reklamowe w konkursie Super Gift – w każdej edycji wystawcy zgłaszają ponad 100 propozycji gadżetów reklamowych. Przed nami także 15., Jubileuszowa edycja konkursu POS STARS na najlepszy display reklamowy. Prace można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, KIDS, Rozrywka, Bezpieczeństwo, PETS POS.
Targi w ubiegłym roku zgromadziły blisko 4100 zwiedzających i 232 wystawców. Przypominamy ostatnią edycję w filmowej odsłonie:
Jesteś zainteresowany stoiskiem podczas Festiwalu Marketingu 2023?
Napisz: monika@oohmagazine.pl