W dniach 21-22 września 2023 roku w Rzeszowie odbędzie się Kongres, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. To wydarzenie na którym wychowało się wielu praktyków i naukowców zajmujących się public relations. Temat jego tegorocznej edycji brzmi: Marka w przestrzeni wirtualnej – interakcja, dialog, kryzys. Zapisów do udziału w Kongresie można dokonać na stronie: TUTAJ.
Panele i dyskusje poprowadzą eksperci i znawcy tematów, które zostaną podjęte na Kongresie. Organizacje branżowe, czyli Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Stowarzyszenie Agencji Public Relations, będą miały w tym swój udział. Każda z organizacji przygotowuje panel, w którym uczestnikami będą doświadczeni praktycy z instytucji i korporacji. Kongres to miejsce dla wszystkich zajmujących się public relations, miejsce które od 23 lat łączy środowisko. To w Rzeszowie przez dwa dni w roku spotykają się ci, którzy mają wpływ na branżę i zachodzące w niej przemiany. To tutaj podczas spotkań omawiane są kluczowe tematy, które są z nią związane.
– Od lat integrujemy branżę. Taki jest nasz cel. Dlatego bardzo się cieszę i wierzę w konstruktywny dialog. Opublikowaliśmy już program, dlatego zapraszam do zapoznania się z nazwiskami i tematami prelekcji na stronie www.kongrespr.pl – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW, pomysłodawca Kongresu. – Silna marka osobista zwykle postrzegana jest jako kapitał firmy w obliczu kryzysu, gorzej gdy sama pada ofiarą nieuczciwych praktyk konkurencji lub hejtu. Wtedy odium odpowiedzialności za kryzys spada na nią ze zdwojoną siłą – wskazuje Arkadiusz Szczepański, Dyrektor Generalny J&S, moderator panelu o kryzysie marek personalnych.
Dyskusja o hejcie to tylko jeden z paneli, które z pewnością pozwolą na pozyskanie szerokiej wiedzy i wymianę doświadczeń.
Organizatorem jak co roku jest wydawnictwo Newsline. Projektowi merytorycznie partneruje Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami będą również marki, które corocznie włączają się w projekt, zaś sponsorem głównym będzie jak co roku PSMM Monitoring & More. Partnerem głównym tegorocznej edycji projektu jest natomiast Ideo Force.
OOH magazine jest partnerem medialnym wydarzenia Kongres Public Relations.