Druk sublimacyjny, zwany potocznie sublimacją, to proces drukowania, w którym atrament jest przenoszony na materiał poprzez ogrzewanie go do temperatury, w której zaczyna sublimować, czyli zamieniać się bezpośrednio z fazy stałej w gazową. Technika ta jest popularna w druku na materiałach syntetycznych, takich jak koszulki, torby, kubki czy okładki telefonów. W TheOneGroup.pl druk sublimacyjny stosuje się na materiałach tekstylnych o zawartości poliestru 70% i powyżej. Dzięki temu, praktycznie każda dowolna grafika może być odwzorowana na chustach wielofunkcyjnych, koszulkach, bluzach, ręcznikach, kocach czy produktach z neoprenu, jak etui na laptop.
– Druk sublimacyjny umożliwia precyzyjne odwzorowanie kolorów i szczegółów grafiki, co pozwala na uzyskanie wysokiej jakości wydruku. Jest to również trwałe i odporne na ścieranie, co oznacza, że produkt z takim nadrukiem będzie długo zachowywał swoją jakość – zaznacza Karolina Przygońska, Dyrektor Komercyjna TheOneGroup.pl
Druk sublimacyjny jest świetnym rozwiązaniem dla marketingowców, poszukujących ciekawych sposobów wyróżnienia ich marki i zaistnienie w świadomości konsumentów. Co więcej, może być wykorzystany na różne sposoby. Na przykład, można go wykorzystać do personalizacji produktów, takich jak koszulki z logo firmy lub zdjęciem pracownika. To również doskonały sposób na zbudowanie więzi emocjonalnej naszej marki z partnerem handlowym.
– Wyobraźmy sobie akcję marketingową, której realizatorem jest zespół handlowców dystrybutora. Poza targetami do wykonania warto ich zaopatrzyć w atrakcyjne gadżety, takie jak bluza QUKIFLIP z logo naszej firmy. Innym zastosowaniem druku sublimacyjnego jest tworzenie gadżetów reklamowych, takich jak chusty wielofunkcyjne LOOP czy ściereczki do okularów, które można rozdawać na targach czy konferencjach – dodaje Karolina Przygońska.
Personalizacja daje ogromne korzyści firmom. Dzięki niej klienci są bardziej zadowoleni ze swoich zakupów czy produktów, którymi zostali obdarowani, są bardziej zaangażowani i bardziej skłonni do ponownych zakupów. Personalizacja również pozwala firmom zbierać cenne dane o swoich klientach i dostosowywać swoje produkty i strategie marketingowe do ich potrzeb.
Czy personalizacja za pomocą druku sublimacyjnego to skomplikowane przedsięwzięcie? Nie! Wystarczy mieć pomysł, na to jak ma wyglądać zindywidualizowany produkt.
– W TheOneGroup.pl posiadamy gotowe szablony naszych produktów, pod które należy przygotować grafikę. Ale nasz zespół grafików chętnie podejmie się przygotowania grafiki oraz plików produkcyjnych pod różne rozmiary na zlecenie klienta – zaznacza Karolina Przygońska. – Ponadto, produkujemy wszystkie pozycje z naszej oferty od 1 szt. Co prawda takie zlecenie będzie oznaczało wyższy koszt i tym samym wyższą cenę, ale nie odmawiamy realizacji tym, którzy mają chęć posiadania zindywidualizowanych tekstyliów w nieprodukcyjnych ilościach.
Po więcej informacji na temat oferty sublimowanych tekstyliów zapraszamy do kontaktu z TheOneGroup.pl (biuro@theonegroup.pl)
Więcej newsów z branży TUTAJ.