Skuteczność, wiarygodność, duch zespołowy oraz uczciwość są bliskie nam wszystkim w #teamlidl. Skupiając się na świeżej żywności, dążymy do wspierania naszych klientów w prowadzeniu aktywnego i zdrowego stylu życia. Wiemy również, że dla wielu osób jazda na rowerze odgrywa kluczową rolę jako forma aktywności fizycznej lub środek transportu w codziennym życiu. Aktywność i zdrowie stanowią doskonały wstęp do rozszerzenia naszego zaangażowania w profesjonalne kolarstwo i obranie funkcji sponsora głównego Lidl-Trek.
Partnerstwo, które nie mogło być lepiej dopasowane: dwie międzynarodowe marki, które łączy zaangażowanie w osiąganie wyników. Lidl oraz Trek mają wspólne ambitne plany: zbudować zespół na globalnej scenie kolarskiej, który rozbudza emocje i inspiruje fanów kolarstwa, kolejne pokolenie mistrzów wśród kobiet i mężczyzn, a także wszystkich kolarzy, zarówno amatorów, jak i wyczynowców.
Jako partnerzy Lidl oraz Trek skupią sią nie tylko na sukcesie sportowym, ale także na wszechstronnym promowaniu zdrowia, sportu i świadomego odżywiania. Dla obu firm upowszechnianie zdrowego i aktywnego stylu życia w ramach odpowiedzialności społecznej ma fundamentalne znaczenie.
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 850.
Więcej newsów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.