Havas łączy wszystkie swoje brandy pod jedną, nową, wspólną marką, która podkreśla wyjątkowy charakter agencji zorientowanej na klienta i łączącej pod jednym dachem kreatywność, komunikację i rozrywkę. Nowa identyfikacja jest nowocześniejsza i łatwiejsza w nawigacji, a także lepiej odzwierciedla charakter marki zgodny z pozycjonowaniem Make a meaningful difference to brands, business and people.
– Havas jest wyjątkowy, ponieważ jesteśmy najbardziej zintegrowaną, znaczącą i zorientowaną na rozrywkę grupą w branży. Nasza nowa tożsamość to znacznie więcej niż modyfikacja logo. To wyróżnik, który daje nam przewagę konkurencyjną i podkreśla podstawowe wartości, a także pozwala na łatwiejsze korzystanie z oferowanych usług. Naszą markę traktujemy jako potężny kapitał biznesowy, który dzięki zintegrowanemu podejściu pozwala dostarczać klientom najbardziej efektywne i przekraczające oczekiwania strategie komunikacyjne – mówi Yannick Bolloré, CEO Havas.
Spójna, nowoczesna i dynamiczna marka wzmacnia ofertę rynkową Havas i podnosi wartość brandu – zarówno dla klientów, jak i wszystkich pracowników tej jednej z sześciu największych grup mediowych na świecie, zatrudniającej ponad 22 000 osób w ponad 100 krajach. Identyfikacja została stworzona przez zespół Conran Design Group, wiodącą agencję brandingową Havas, a jej celem jest odzwierciedlenie zintegrowanego modelu, w jakim globalnie działa grupa.
Odświeżenie komunikacji wizualnej rozpoczęło się 13 czerwca 2023 r. w siedzibie głównej Havas w Paryżu, a także w kluczowych lokalizacjach Havas Villages na całym świecie. Aktualizacja obejmuje wszystkie fizyczne i cyfrowe marki Havas, w tym agencje z Polski.
W Havas Village Poland pod jednym dachem znajdują się dwie wyspecjalizowane grupy agencji – Havas Creative Network i Havas Media Network (wcześniej odpowiednio Havas Creative Group oraz Havas Media Group), które również przechodzą rebranding.
Więcej newsów z branży TUTAJ.