–
Temat gastronomii w L-Shop-Team to aż 450 różnorodnych tekstyliów od ponad 20 marek. Tak duży wybór pozwala trafić w gusta i wymagania każdego klienta. – Oferujemy nie tylko wygodną i funkcjonalną odzież, ale również modną i nowoczesną – kroje, materiały, kolory, bo świat mody zagląda również do kuchni. Obecnie, coraz częściej właściciele restauracji ubierając swoich pracowników odchodzą od ”sztywnych” koszul i kurtek szefa kuchni z kulkowymi guzikami na rzecz np. spodni chino i koszulek polo z oddychających materiałów – wyjaśnia Magda Oleksy, odpowiedzialna za marketing L-Shop-Team Polska.
Od klasycznych koszul z długim lub krótkim rękawem po podkreślające figurę koszule lub nowoczesne koszulki polo – marka Kustom Kit dostarcza modną odzież wierzchnią dla restauracji i kawiarni. Zwłaszcza teraz, kiedy otwierają się ogródki piwne i restauracje na świeżym powietrzu, warto zaoferować dla całego zespołu pracowników np. spójne kolorystycznie wygodne swetry lub bluzy unisex.
Wysokie standardy jakościowe leżą u podstaw filozofii marki CG Workwear. Odzież roboczą tej marki wyróżnia trwała jakość w codziennym użytkowaniu. – Na szczególną uwagę zasługuje koncepcja indywidualnych fartuchów EasyMix. Można tworzyć dowolne kombinacje fartuchów z dwóch modeli, trzech zestawów pasków, trzech różnych tkanin i łącznie 42 kolorów. Daje to wiele możliwości indywidualnych rozwiązań dla każdej firmy – tłumaczy Ewa Loster, doradca klienta L-Shop-Team.
Dostawca premium dla gastronomii, firma Exner, proponuje klientom jasne akcenty kolorystyczne – fartuchy i paski w 17 kolorach (EX106/EX118), fartuchy dziecięce od gorącego różu do cytrynowej zieleni (EX122) i stylowe kurtki szefa kuchni (EX225). Wszystkie artykuły można prać w temperaturze do 60°C i nadają się do prania chemicznego.
Kurtki szefa kuchni dla kobiet i mężczyzn, czapki w wielu rozmiarach oraz klasyczne spodnie do gastronomii. Brytyjska marka Dennys London oferuje wszystko z jednego źródła. Marka ta nie tylko wyposaża brytyjską rodzinę królewską, ale także korzysta z wieloletnich doświadczeń i stawia na uczciwe warunki pracy przy produkcji.
Kolekcją Green Generation firma Karlowsky oferuje klientom kurtki szefa kuchni wykonane z poliestru pochodzącego z recyklingu. W tym roku marka prezentuje kurtkę szefa kuchni z krótkim rękawem (KY052) nie tylko w pięciu klasycznych kolorach, ale także w dwóch zupełnie nowych trendowych kolorach: Sage i Platinum Grey.
Obecnie, nowoczesne food trucki to bez wątpienia ulubione miejsca na posiłek dla pracowników, uczestników festynów, targów czy imprez. Aby zapewnić profesjonalny i równoczenie modny wygląd, odzież musi być atrakcyjna. Dzięki kolorowym fartuchom marki Premier, można z ławtością zaproponować klientom odpowiedni kolor do każdej koncepcji i dla każdej firmy.
– Serwujemy naszym klientom nie tylko dobre tekstylia dla branży gastronomicznej, ale dajemy również wiele narzędzi pomocnych w codziennej ich sprzedaży. Od cyfrowych, tematycznych katalogów lub poradników po gotowe propozycje produktów, motywy nadruków, obszerną bazę zdjęć lub np. TexStyle-BOX z produktami do testowania – dodaje Magda Oleksy.
Więcej newsów z branży TUTAJ.