Logo

Marketing MIX

Letnia strefa Rituals x Cafe Podrygi

Na początku czerwca w warszawskiej Cafe Podrygi ruszyła letnia strefa Rituals Cosmetics – holenderskiej marki kosmetycznej, która od ponad dwóch lat prowadzi odważną ekspansję na polskim rynku. Do końca lipca w ramach funkcjonowania strefy Rituals x Cafe Podrygi mieszkańcy stolicy oraz turyści mogą skorzystać z szeregu wakacyjnych atrakcji oraz wziąć udział w cyklicznych zajęciach i warsztatach. Rituals x Cafe Podrygi to projekt, który powstał dzięki współpracy dwóch agencji. Nad strategią czuwało Big Picture, natomiast Behind The Brand zajęło się produkcją strefy.

Letnia strefa Rituals w Cafe Podrygi to wakacyjna przestrzeń marki w samym sercu Warszawy. Miejsce, które nawiązując do filozofii marki Rituals, zachęca do relaksu i złapania chwili oddechu od szalonego tempa codziennego miejskiego życia. Wspierając linię produktową The Ritual of Karma, marka postanowiła stworzyć strefę nawiązującą do wakacyjnego storytellingu linii. Dedykowane menu inspirowane składnikami kolekcji, miejska biblioteczka, ogrodowe szachy, tenis plażowy, boule czy gry karciane to tylko niektóre z atrakcji dostępnych dla gości strefy. Na miejscu można skorzystać także z kosmetyków do opalania, będących kluczowymi produktami linii The Ritual of Karma. W ramach funkcjonowania strefy odbywają się także cykliczne warsztaty – praktyki jogi ze Slow Living, pilates z Polka Pilates, warsztaty kwiatowe z Kwiaciarą oraz zajęcia z malowania intuicyjnego z Magdą Łapińską-Rozenbaum.

Rituals Cosmetics w portfolio Big Picture jest od ponad 2 lat. Agencja wspierała wejście marki na polski rynek oraz kontynuuje jej obsługę od strony strategii PR oraz influencer marketingu. Projekt Rituals x Cafe Podrygi, to pierwszy projekt dla marki realizowany w partnerstwie z Behind The Brand.

– Na sukces działań, które realizujemy obecnie dla marki Rituals w przestrzeni kultowej już Cafe Podrygi patrzę wielowymiarowo – z jednej strony ogromnie cieszy mnie tak duże zainteresowanie stworzoną strefą, z drugiej traktuję to także jako potwierdzenie, że agencje, nawet o podobnym profilu klientów, mogą ze sobą współpracować, wspierać się, i tworzyć projekty, przy okazji ucząc się od siebie nawzajem – mówią Zuzanna Ciszewska i Jowita Michniowska, założycielki agencji Behind The Brand. – Projekt letniej strefy dla marki Rituals to produkcyjne spełnienie marzeń. Możliwość współtworzenia projektu dla super marki, w pięknych przestrzeniach Cafe Podrygi w partnerstwie z agencją którą zawsze bardzo szanowałyśmy to dla nas duże osiągniecie – mówi Helena Korniejew, partnerka Big Picture.


Więcej newsów z branży TUTAJ.