–
W strefie Radia Zet, po raz pierwszy w historii letnich imprez powstał otwarty basen. Oaza letniej radości była chętnie odwiedzanym punktem festiwalu. Leżaki, kolorowe dmuchańce i neonowe podświetlenia stworzyły klimat prawdziwego pool party. O bezpieczeństwo uczestników dbał ratownik. W strefie Radia Zet mieściło się studio radiowe nadające na żywo, stanowisko dj-skie i instaspot. Choć realnym instaspotem okazał się właśnie basen, non stop oblegany przez gości festiwalu.
Kolejną interesującą miejscówką była strefa Rossmann „Czujesz Klimat”? Ażurowa bryła kusiła neonowym labiryntem instaspotów rodem z filmów Wesa Andersona. W środku znajdował się winebar, strefa beauty, gdzie festiwalowicze mogli podkręcić swój festiwalowy look przy użyciu produktów marki Rossmann. W strefie znalazła się nawet dj-ka, gdzie muzyczny set zagrała tu między innymi Reni Jusis.
Strefa miała nieocenioną funkcjonalność – od strony głównej sceny zbudowane były trybuny, z których uczestnicy mogli oglądać koncerty.
Po zapadnięciu zmroku całość zyskiwała nowe oblicze, dzięki licznym podświetleniom wkomponowanym w elewację zewnętrzną.
– Brawa dla organizatorów, przede wszystkim za zrozumienie potrzeb gości festiwalu, funkcjonalność wpisaną w charakter Open’era i duże wizualne WOW. Za realizację odpowiadała agencja El Padre. Wieloletnie doświadczenie i eventowy entuzjazm pozwoliły na urzeczywistnienie odważnych projektów. El Padre podniosło festiwalową poprzeczkę. Odpalamy popcorn i czekamy na dalszy rozwój letniej sceny – mówi Konrad Kowalczyk, Lider Komunikacji Marketingowej w Rossmann Polska.
Więcej newsów z branży TUTAJ.