Warty podkreślenia jest fakt, iż odwiedzając zakładkę News Room mamy możliwość zapoznania się z najnowszymi propozycjami jakie oferuje branża zarówno pod względem technologicznym jak i w kontekście dostępnych materiałów samoprzylepnych. Wykorzystanie aplikacji jako narzędzia do komunikowania się z konsumentem wpisane jest również w przyjętą przez Spółkę strategię związaną z rozpowszechnianiem wiedzy na temat eko-rozwiązań dostępnych w branży – to kolejny z kanałów, którymi dostarczane są informacje na temat pro-środowiskowych propozycji surowcowych, oraz rozwiązań technologicznych.
Decyzja Spółki dotycząca wyboru wspomnianego rozwiązania została podjęta w oparciu o analizę rynku oraz zachowań konsumentów – na co dzień wykorzystujemy aplikacje mobilne przy zakupach artykułów spożywczych, odzieży czy elementów gospodarstwa domowego. Postęp technologicznych stanowi, w dzisiejszych czasach niezwykle istotny element rozwoju przedsiębiorstwa, dlatego też idąc tym trendem podjęto decyzje o wprowadzeniu na rynek narzędzia, które umożliwi Klientom m.in. weryfikację statusu zamówienia bez konieczności bezpośredniego kontaktu z przydzielonym Opiekunem Handlowym.
Więcej newsów z branży TUTAJ.